معافیت سازندگان پارکینگ از پرداخت عوارض در همدان

رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک و محیط زیست شورای شهر همدان گفت: سازندگان پارکینگ های عمومی خودرو در همدان از پرداخت عوارض معاف شدند.

 معاف سازندگان پارکینگ های عمومی خودرو از پرداخت عوارض در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کامران گردان ، رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک و محیط زیست شورای شهر همدان با اشاره به ساخت پارکینگ های عمومی، طبقاتی و مکانیزه به منظور تشویق شهروندان افزود:احداث اینگونه پارکینگ ها مشروط به اینکه فقط به عنوان پارکینگ عمومی استفاده شود، از پرداخت عوارض در سال آینده معاف می شوند.

وی درادامه اظهار کرد: این تصمیم از سوی اعضای شورای اسلامی شهر همدان و در نشست بررسی تعرفه پیشنهادی عوارض سال آینده شهرداری این شهر اتخاذ شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک و محیط زیست شورای شهر همدانبیان کرد: افزایش فضاهای پارکینگ عمومی یکی از سیاست های مورد تاکید شورای پنجم است و شهرداری نیز نسبت به جذب سرمایه گذار در این بخش توجه ویژه دارد.

گردان خاطرنشان کرد: در حال حاضر محله های سینا، کلپا، حمام قلعه(مظفریه) و اکباتان همدان دارای پارکینگ های عمومی هستند که ظرفیت بیش از یکهزار و 500 پارک خودرو دارند و با این حال با مشکل عدیده پارکینگ روبه رو هستیم.

وی توضیح داد: در حال حاضر پارکینگ طبقاتی آقاجانی بیگ نیز با ظرفیتی بیش از 400 خودرو در حال احداث و تکمیل است.

عضو شورای اسلامی شهرهمدان یادآورشد: احداث پارکینگ علاوه بر حل بخشی از معضل ترافیک، برای مدیریت شهری سودآوری نیز به دنبل دارد بر این اساس شهرداری باید از این فرصت استفاده کند.

کمبود پارکینگ عمومی یکی از دغدغه های اصلی مدیریت شهری همدان است و در حال حاضر همدان دارای چهار پارکینگ عمومی طبقاتی است.

انتهای پیام/غ

حل معضل ترافیک بااحداث پارکینگ خورو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.