کاهش فرصت‌های مجرمانه با آگاه سازی عمومی

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: فرصت‌های مجرمانه با آگاه سازی عمومی مهمترین اهداف ناجا در تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: سرقت از جمله جرایمی است که موجب تزلزل امنیت اجتماعی، احساس ناامنی و بحران روحی و دلسردی عامه مردم نسبت به امنیت خود و محیط پیرامونی آن‌ها می‌شود.

وی یکی از مهمترین اهداف ناجا در تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت را افزایش هزینه‌های جرم، کاهش و تقلیل فرصت‌های مجرمانه با آگاه سازی عمومی و ارائه هشدار‌های پلیسی و تشدید اقدامات گذشته به منظور تقویت احساس امنیت اجتماعی در جامعه برشمرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران از افزایش ۲۵ درصدی کشف سرقت‌ها نسبت به سال گذشته از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: با تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت و اقدامات پیشگیرانه پلیس آگاهی استان، شاهد کشف ۸۲ درصدی سرقت‌ها نسبت به وقوع آن در ۸ ماهه امسال بوده ایم.

سردار میرفیضی با اشاره به این که امنیت، پایه و اساس توسعه و پیشرفت جامعه در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است، افزود: تامین امنیت یک وظیفه همگانی است و اعتقاد ما این است که همه آحاد جامعه، سازمان‌ها و نهاد‌ها در تامین امنیت و آرامش عمومی جامعه نقش دارند.

وی با اشاره به اینکه لازمه افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس، ایجاد بستر‌های لازم برای ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه و تحقق امنیت پایدار است، گفت: همه باید سهم خود را در برقراری امنیت بدانند و پلیس را در برقراری نظم اجتماعی و امنیت پایدار یاری دهند.

انتهای پیام/ر

تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.