سرهنگ قدم زاده خبر داد

دستگیری سارق لوازم خودرو در هنگام پرسه زنی شبانه

رئیس کلانتری 122 دربند از دستگیری سارق لوازم خودرو در شمال تهران و کشف سه دستگاه ضبط و باند مسروقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ محمد باقر قدم زاده رئیس کلانتری 122 دربند اظهار کرد: شب گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که به رفتار مشکوک فردی که در میان خودروهای پارک شده در کنار خیابان پرسه می زد، مظنون شده و او را تحت تعقیب و کنترل قرار دادند.

وی افزود: این تعقیب و مراقبت ادامه داشت تا این که فرد مذکور پس از چند بار تجسس در میان خودروها و داخل آنها تلاش کرد با خم شدن در یک خودرو اقدام به سرقت لوازم داخلی آن کند که بلافاصله ماموران برای دستگیری متهم وارد عمل شده و پیش از اینکه بتواند در خودروی مذکور را باز کند او را دستگیر کردند.

سرهنگ قدم زاده بیان کرد: متهم که از حضور ماموران شوکه شده بود، سعی کرد با ایجاد درگیری و استفاده از سلاح سرد از دست ماموران متواری شود اما سرعت عمل ماموران این امکان را به او نداده و در نهایت، این متهم، همراه سه دستگاه ضبط مسروقه ای که همراهش بود، به کلانتری منتقل شد.

کلانتر 122 دربند در پایان ضمن اشاره به اعتراف متهم به جرایم خود مبنی بر سرقت از لوازم داخلی خودرو، گفت: این متهم پس از تکمیل پرونده به کلانتری منتقل شد و با شناسایی مالکان اموال مسروقه از آنها دعوت شد تا به کلانتری مراجعه و اموال خود را بازپس گیرند.

انتهای پیام/

سارق لوازم خودرو شمال تهران به دام افتاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار