جهانیان: استعفای درخشان بلایی بود که گلمحمدی سر نفت آورد

مالک باشگاه نفت تهران گفت: استعفای حمید درخشان جزء بلا‌هایی است که گلمحمدی در روز‌های اخیر سر تیم ما آورد.

حمیدرضا جهانیان مالک باشگاه نفت تهران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره استعفای حمید درخشان از سرمربیگری نفت تهران بیان کرد: با استعفای حمید درخشان موافقت می کنم اما این امر هم جزء بلاهایی است که که رضا گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان تهران سر باشگاه نفت آورده است  و به همین دلیل باید به او تبریک بگویم.

او ادامه داد: متاسفانه کارشکنی های اداره کل ورزش و جوانان تهران هر روز مشکلات نفت را افزایش می دهد. باید به گلمحمدی مدال افتخار دهیم که چنین وضعیتی را برای ما به وجود آورده است و اجازه نمی دهد مسیر درستی را طی کنیم. در کل به زور نمی توانیم درخشان را نگه داریم و برای او آرزوی موفقیت می کنیم. درخشان بدون هیچ مشکل و دلخوری ای از نفت تهران جدا شد و باید از زحماتش در این مدت تشکر کنیم.

جهانیان درباره احتمال انتخاب آتیلا حجازی به جای حمید درخشان تصریح کرد: حجازی جزء گزینه های اصلی ماست اما این امر قطعی نشده است چراکه سرمربی جدید نفت تهران امشب(یک شنبه) معرفی می شود. در کنار حجازی برخی گزینه های دیگر هم مدنظر ما هستند.

مالک باشگاه نفت تهران درمورد احتمال اعتصاب بازیکنان این تیم پس از استعفای درخشان بیان کرد:بازیکنان تابع باشگاه هستند و به هیچ وجه جدایی درخشان را بهانه ای برای تمرین نکردن قرار نمی دهند.

انتهای پیام/

اظهارات جهانیان درباره استعفای درخشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار