ثبت نام کارشناسی ارشد در دانشگاه الکترونیکی ایران تا ساعت 24 امشب

ثبت نام کارشناسی ارشد در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد تا ساعت 24 امروز یکشنبه 26 آبان ماه ادامه دارد.

ثبت نام کارشناسی ارشد در دانشگاه الکترونیکی ایران تا ساعت 24 امشببه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محدودیت زمانی به بسیاری از انسان‌ها اجازه تحصیل نمی‌دهد. واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد امکان تحصیل آسان را برای افراد پرمشغله فراهم کرده است.

ثبت نام مقطع کارشناسی ارشد در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد تنها تا ساعت 24 امروز یکشنبه 26 آبان ماه ادامه دارد.

امکانات تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

تحصیل آنلاین و شرکت در امتحانات در مراکز استان‌ها

دانشجویان در واحد الکترونیکی دیگر در ترافیک نمی مانند. برای رسیدن به کلاس استرسی ندارند. اگر به کلاسی نرسیدند می توانند فایل ضبط شده کلاس را مشاهده کنند. حتی اگر خواستند درسی را مرور کنند می توانند بارها و بارها به فایل ضبط شده دسترسی داشته باشند. استاد به صورت آنلاین به آنها تدریس خواهد کرد. در کلاس آنلاین امکان صحبت با استاد، سوال پرسیدن و یا ارائه فایل پی دی اف یا ویدیو و صوت فراهم است. برای اتصال به کلاس تنها نیاز به یک گوشی یا یک لبتاب و یک خط اینترنت است.
تمام افراد از سراسر ایران می توانند در واحد الکترونیکی درس بخوانند. البته قرار نیست برای امتحان پایان ترم به تهران سفر کنند. بلکه می توانند در مرکز استان خود، در امتحان شرکت کنند. هم اکنون امتحانات واحد الکترونیکی در 37 شهر مختلف برگزار می شود.

تحصیل و اخذ مدرک معتبر در بیش از 200 رشته کارشناسی ارشد

مزیت دیگر این واحد امکان تحصیل در بیش از 200 رشته مختلف است. هم اکنون این دانشگاه حدود 20 هزار دانشجو دارد. دانشجویان نیز پس از فارغ التحصیلی، مدرک معتبر دانشگاه آزاد را دریافت خواهند کرد. واحد الکترونیک هم اکنون بزرگترین دانشگاه مجازی در کل خاور میانه است.
دانشجویان این واحد نسبت به دیگر دانشجویان دانشگاه آزاد، ارزانتر تحصیل می کنند. کلیه دانشجویان ورودی 96 به بعد، به میزان 10 درصد در شهریه ثابت تخفیف می گیرند. علاوه بر این امکان دریافت 5 نوع وام تحصیلی نیز وجود دارد که باعث شده دانشجویان دغدغه مالی برای تحصیل نداشته باشند. دانشجویان برتر نیز از تخفیفات ویژه ای برخوردار می شوند. خانواده ای که دارای دو دانشجو در دانشگاه آزاد است، تخفیف مضاعفی دریافت خواهد کرد. پوشش بیمه حوادث دانشجویی، مزیت اقتصادی دانشجویان واحد الکترونیکی است.

چگونگی دانشجو شدن در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

شما ابتدا باید در کنکور کارشناسی ارشد ثبت نام کنید. پس به سایت SANJESH.ORG مراجعه کنید. تنها تا امروز (یکشنبه) فرصت دارید که در کنکور ثبت نام کنید. در اردیبهشت ماه سال بعد کنکور برگزار خواهد شد. پس از اعلام نتایج در تیرماه، شما می توانید واحد الکترونیکی را برای ادامه تحصیل انتخاب کنید.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار