سرهنگ موسوی پور:

سارق حرفه ای قطعات خودرو جنوب شرق تهران دستگیر شد

رئیس کلانتری 158 کیانشهر، با اشاره به دستگیری یک سارق لوازم و قطعات خودرو در محدوده جنوب شرق تهران گفت: این متهم در بازجویی های انجام شده به پنج فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛سرهنگ سید امین موسوی پور رئیس کلانتری 158 کیانشهر گفت: با افزایش تعداد سرقت های لوازم داخلی خودرو در کیانشهر، و شکایت شهروندان، ماموران این کلانتری با انجام چندین مرحله اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای در این زمینه شده و برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

وی افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و پس از کسب دستور از دادسرا، تیم های عملیاتی وارد عمل شدند که طی آن مخفیگاه این سارق شناسایی شده و در نهایت با انجام یک عملیات ضربتی، این سارق دستگیر شد.

رئیس کلانتری 158 بیان کرد: متهم پس از بازداشت به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی های انجام گرفته به جرایم خود مبنی بر پنج فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده های شرق و جنوب تهران، اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه وی نیز تعدادی لوازم داخلی مسروقه خودرو از جمله ضبط، باند، پنل ضبط، لوازم شخصی و مدارک هویتی کشف و ضبط شد.

لازم به ذکر است، با تکمیل پرونده، متهم برای سیر تحقیقات تکمیلی به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام/

سارق لوازم خودرو جنوب شرق تهران به دام افتاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار