سرهنگ شبی پور:

نگهبان کارگاه،سارق از آب درآمد

رئیس کلانتری 170 کهریزک از دستگیری نگهبان یک کارگاه شخصی که سعی می کرد با صحنه سازی ردپایی از خود بر جا نگذارد، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ رضا شبی پور رئیس کلانتری 170 کهریزک گفت: ظهر روز گذشته یکی از مالکان کارگاه های خصوصی در کهریزک غرب، طی تماس تلفنی به مرکز فوریت های پلیسی اعلام کرد که تعدادی از لوازم کارگاهش سرقت شده است که تیم تخصصی کلانتری ضمن تشکیل پرونده ای در این خصوص، برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی، شاکی به ماموران پلیس مراجعه و اظهار داشت: یک دستگاه جوش و 70 متر کابل برق از کارگاه او سرقت شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تحقیقات اولیه از نگهبان کارگاه و شاکی آغاز که در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که خبر صحت داشته و کارگاه مورد سرقت قرار گرفته است.

سرهنگ شبی پور با اشاره به اینکه نگهبان کارگاه در اظهاراتش گفته در کارگاه تخریب شده و سارق با تخریب در وارد کارگاه شده است، پس سارق باید از همان در، اموال مسروقه را انتقال داده، ولی آثاری از تردد خودرو در یک ماه اخیر بر زمین بر جا نمانده بود،ظن ماموران برانگیخته شد که ممکن است نگهبان همان سارق کارگاه باشد.

وی گفت: برای رفع ظن، تحقیقات فنی و پلیسی، آغاز شد، اما ظن ماموران به یقین تبدیل و در پایش اطلاعاتی به دست آمد که نگهبان همان سارق کارگاه است که با صحنه سازی سعی دارد ردپایی از خود بر جا نگذارد.

سرهنگ شبی پور گفت: با انتقال نگهبان به کلانتری و انجام تحقیقات تکمیلی، وی به بزه انتسابی اقرار و بدین ترتیب برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/

سارق کارگاه به دام افتاد

برچسب ها: اخبار حوادث ، ناجا ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار