سرهنگ مالمیر خبر داد

انهدام باند سارقان خودرو در نبرد شمالی

رئیس کلانتری 121 سلیمانیه، با اشاره به دستگیری دو سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده نبرد شمالی، گفت: این متهمان، هنگام ارتکاب جرم شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ محمود مالمیر رئیس کلانتری 121 سلیمانیه گفت: با ارائه چند شکایت از سوی شهروندان ساکن محدوده نبرد شمالی در خصوص سرقت هایی از داخل خودرو هایشان، پرونده ای در کلانتری تشکیل و تیم های عملیاتی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان اقدامات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده از شگرد سارقان مشخص شد که این سرقت ها از سوی دو سارق حرفه ای صورت گرفته و هر بار این متهمان با تخریب در خودروهایی که سیستم ایمنی مناسبی ندارند، اقدام به سرقت لوازم داخلی و قطعات خودرو می کنند که با به دست آمدن اطلاعات مربوطه گشت زنی های هدفمند گشت های کلانتری بیشتر شده و مناطقی که سابقه سرقت داشت تحت کنترل و نظارت بیشتر قرار گرفت تا این که در شب گذشته این اقدامات نتیجه داده و ماموران دو مرد را در حال سرقت از یک خودرو مشاهده و تحت تعقیب قرار دادند.

سرهنگ مالمیر گفت: این سارقان که با تخریب در یک خودرو در حال سرقت از آن بودند از سوی ماموران تحت تعقیب قرار گرفتند که در نهایت پس از چند دقیقه فرار، دستگیر و به همراه مالک خودرو که شناسایی شده بود به کلانتری منتقل شدند.

وی ادامه داد:در کلانتری مالک خودرو از متهمان به جرم تخریب در خودروی سواری اش شکایت کرده و متهمان تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن مشخص شد که هر دو ار سارقان حرفه ای این محدوده هستند و با همدستی هم اقدام به سرقت می کنند،به این ترتیب هر دو متهم با پرونده تکمیلی به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند و در بازرسی از وسایل آنها نیز دو قبضه سلاح سرد، دو دستگاه گوشی تلفن همراه، تعدادی مدارک شناسایی و هویتی مسروقه کشف شد.

انتهای پیام/

سارقان خودرو نبرد شمالی دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار