استاندار لرستان:

لزوم همکاری مسئولان و ائمه جماعات در راستای رضایتمندی مردم

استاندار لرستان گفت: همکاری مسئولان و ائمه جماعات در راستای رضایتمندی مردم ضروری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید موسی خادمی ظهر امروز در همایش فصلی ائمه جمعه لرستان که در بیت امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: ائمه جمعه نقش موثر و انکارناپذیری در توسعه استان دارند.

وی افزود: هر سیستم از یک سری اجزا و عناصر تشکیل شده که ضمن اینکه در کنار یکدیگر کار خود را انجام می‌دهند، همگی یک هدف والا دارند.

استاندار لرستان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران یک سیستم است که اجزاء آن در کنار یکدیگر مشغول به فعالیت‌اند، بیان داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران هر کدام از قوا مکمل یکدیگر هستند و به این ترتیب اختلال در یک عنصر سبب اختلال در مجموعه نظام می‌شود.

خادمی افزود: در استان لرستان نیز به همین‌گونه است، به نحوی‌که استاندار در کنار امام جمعه، مدیران کل، نهاد‌های نظامی و انتظامی و فرهنگی فعالیت دارند و همه آن‌ها برای ایجاد رضایتمندی مردم تلاش می‌کنند.

وی از تعامل دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر به عنوان یک وظیفه یاد کرد و افزود : در نگاه سیستمی تعامل یک وظیفه است و بر این اساس عناصر می‎بایست، در کنار یکدیگر فعالیت کرده و همدیگر را تقویت کنند و در این بین باید عنصر نامتعادل حذف شود.

استاندار لرستان مشخص کردن حد و مرز را در سیستم‎‏های انسانی مشکل دانست و گفت: ائمه جمعه، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل، روحانیون و همه اقشار بایستی با تعامل در کنار یکدیگر، همدیگر را تقویت کنند.

خادمی تاکید کرد: در حوزه بحث فرهنگی بخش کمی از مسوولیت بر عهده دولت بوده و عمده آن خارج از عهده دولت است، بر این اساس نقش روحانیت، ائمه جمعه، صدا و سیما و همچنین مسئولان فرهنگی در این زمینه بیشتر است.

انتهای پیام/د

ضرورت همکاری مسوولان و ائمه جماعات در راستای رضایتمندی مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار