رئيس سازمان برنامه و بودجه استان یزد:

دولت تا پايان سال 96 سه برنامه اساسی برای اشتغالزايی در دستور کار دارد

 رئيس سازمان برنامه و بودجه استان یزدگفت : در اجرای طرح اشتغال فراگير تا پايان امسال بيش از 9 هزار فرصت شغلی برای فارغ التحصيلان ايجاد می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  نصیری زاده رئيس سازمان برنامه و بودجه استان یزد امروز در نشست خبری با تشريح برنامه های حمايتی دولت برای اشتغال گفت : در اجرای طرح اشتغال فراگير تا پايان امسال بيش از 9 هزار فرصت شغلی برای فارغ التحصيلان ايجاد می شود.

نصیری زاده افزود: ایجاد بیش از ۹ هزار فرصت شغلی تا پایان سال افزود: دولت تا پايان سال 96 سه برنامه اساسی برای اشتغالزايی در دستور کار دارد که برنامه اشتغال فراگير،برنامه اشتغال روستايی و برنامه اشتغال حمايتی از جمله اين طرح ها است.

وی برنامه اشتغال فراگير را مختص فارغ التحصيلان دانشگاهی و مراکز آموزش فنی و حرفه ای و برنامه اشتغال روستايی را مختص علاقه مندان برای سرمايه گذاری در روستاها و برنامه اشتغال حمايتی را مختص افراد تحت پوشش نهادهای حمايتی دانست و تصریح کرد: برای اشتغال روستايی حدود 237 ميليارد تومان تسهيلات و برای اشتغال فراگير 276 ميليارد تومان تا پايان سال اعتبار تخصيص داده شده است.

وی با بيان اينکه بر اساس سرشماری سال 95 حدود 44813 نفر بيکار در استان يزد وجود دارند که از اين تعداد 18 هزار نفر تحصيلات عالی و 26 هزار نفر هم ديپلم و زير ديپلم هستند افزود: با اجرای برنامه اشتغال فراگير شاهد 9 هزار اشتغال در استان خواهيم بود.

نصیری زاده ، در ادامه به تبيين اعتبارات و درامدهای استان در لايحه بودجه سال 97 پرداخت و افزود: برنامه های حمايتی دولت در زمينه اشتغال در سال 97 هم ادامه خواهد داشت.

رئيس سازمان برنامه و بودجه استان اصلاح ساختاری در تدوين بودجه، توجه ويژه به برنامه ها و اولويت های کشور،توجه ويژه به توليد و اشتغال و همچنين برقراری عدالت اجتماعی از ويژگی های لايحه بودجه سال 97 برشمرد.

نصيری زاده با بيان اينکه بودجه سال 97 مبتنی بر عملکرد دستگاهها و فعاليت هر دستگاهی خواهد بود،اظهار اميدواری کرد اين لايحه باعث توسعه هر چه بيشتر استان شود.

انتهای پیام/ ی

ایجاد بیش از ۹ هزار فرصت شغلی تا پایان سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۶
اشتغال برای جوانان تحصیلکرده .
آخرین اخبار