بکارگیری70 درصد نیروهای امریه در مناطق محروم

مشاور و مسئول حوزه مشمولان معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری از بکارگیری بیش از 70 درصد نیروهای امریه در دستگاه های دولتی مناطق محروم خبر داد.

بکارگیری70 درصد نیروهای امریه در مناطق محروم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام؛مرتضی کریمی در نشست توجیهی این طرح با حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان دهلران گفت: این طرح در راستای تامین نیروی مورد نیاز ادارات بر اساس برنامه پنجم توسعه و طبق اصل 147 قانون اساسی انجام می شود.

وی افزود: بر اساس طرح امریه سربازان می توانند پس از گذراندن دوره آموزشی برای استفاده از تخصص انها در ادارات بکارگیری شوند.

کریمی ادامه داد: سربازان می توانند پنج ماه قبل از اعزام به خدمت، با توجه به رشته تحصیلی و براساس نیازمندی در خواست خود را به اداره ی مر تبط با رشته تحصیلی خود ارایه دهند تا مراحل لازم برای بکارگیری آنها انجام شود.

مشاور و مسئول حوزه مشمولان معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری با اشاره به ابلاغ این دستورالعمل در تیرماه سال گذشته یادآور شد: این نیروها در کارهای تحقیقاتی، آموزشی، نظارت بر فعالیت های تخصصی و خدمات ویژه مورد استفاده قرار می گیرند.

معاون سیاسی ، اجتماعی فرماندار دهلران نیز گفت: این شهرستان در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز ادارات نیازمند نیروهای امریه است.

علی مجلسی با اشاره به وسعت شهرستان و چهار بخش دهلران اضافه کرد: از تخصص نیروهای امریه باید در جهت ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم بهره گرفت.

انتهای پیام/اس

70درصد نیروهای امریه در مناطق محروم به کار گرفته می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.