جشنواره مقاله، کتاب و پایان‌نامه قرآن و عترت در فارس

جشنواره مقاله، کتاب و پایان نامه استانی قرآن و عترت در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ زینب روستایی رئیس دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن شیراز از برگزاری جشنواره مقاله، کتاب و پایان نامه استانی قرآن و عترت خبر داد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ قرآنی و معارف اهل بیتع، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، پژوهشی و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین (ع)، ارج نهادن به مطالعات معنوی، دینی، اسلامی- ایرانی، ایجاد بستر مناسب جهت بروز خلاقیت‌های دانشجویان و اساتید در پرداختن به موضوعات فرهنگ اسلامی، شناسایی پژوهشگران فعال عرصه قرآن وعترت بیان کرد.

روستایی با بیان اینکه این جشنواره در ٢ بخش اصلی و ویژه برگزار می‌شود، ادامه داد: بخش اصلی در ١١ محور شامل مضامین و معارف دینی و قرآنی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگ ایثار و شهادت، کلیات مفاهیم و موضوعات و داستان‌های قرآن و عترت، زندگی و سیره رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع)، عفاف و حجاب، ولایت و مهدویت، وحدت اسلامی، احکام و قوانین اسلامی و سایر موضوعات مرتبط با قرآن و عترت برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: بخش ویژه این جشنواره به موضوع «شهدای مدافع حرم از منظر قرآن و عترت» اختصاص یافته است و هر شرکت‌کننده می‌تواند دو اثر را در قالب پایان‌نامه، کتاب و مقاله ارائه دهد.

رئیس دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن شیراز تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا یکم دی ماه سال جاری تمامی مقالات، کتاب‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی را که از سال ٩٤ تا ٩٦ به نگارش درآمده است، از طریق بارگذاری در سایت جشنواره به نشانی www.quranfars.com در جشنواره یاد شده شرکت دهند.
انتهای پیام/ر

برگزاری جشنواره مقاله، کتاب و پایان نامه استانی قرآن و عترت در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.