جشن دوسالگی رادیو جمعه برگزار شد/ تجلیل از یک هنرمند پیشکسوت

در جشن دوسالگی برنامه رادیو جمعه، از هنرمند پیشکسوت اصغر سمسارزاده تجلیل شد.

جشن دوسالگی رادیو جمعه برگزار شدبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جشن تولد دو سالگی رادیو جمعه، عصر امروز (یکشنبه ۲۶ آذر) با حضور حمید شاه‌آبادی معاونت صدا و بهنام احمدپور مدیر رادیو ایران، حمیدرضا افتخاری مدیر گروه ورزش رادیو ایران، عباس محبی، فرانک رفیعی، شوکت حجت، داود منفرد، اصغر سمسارزاده، علیرضا جاویدنیا، نسیم رفیعی، سارا جعفری برگزار شد.

علیرضا جاویدنیا و نسیم ربیعی برنامه ویژه سالگرد رادیو جمعه را آغاز و از همه حاضران تشکر کردند. در ادامه گروه رادیو جمعه بخش های مختلف این هفته رادیو جمعه را برای علاقه‌مندان به اجرا گذاشتند.

در بخشی از این مراسم، جاویدنیا خاطره‌ای از حضور در رادیو جمعه گفت و بیان کرد: زمانی که صبح جمعه با شما را ضبط می‌کردیم، مادرم را از دست دادم. در مراسم ختم مادر همه دوستان آمده بودند. آقای نوذری دست من را گرفتند و من را سر ضبط برنامه بردند. ما به میدان ارگ رفتیم. بر عکس همه روزها قطعات شاد برای من بود و خلاصه اینکه هر طور بود برنامه را ضبط کردیم. این اتفاقات در کار ما وجود دارد و ما وظیفه داریم در هر شرایطی برنامه ای شاد برای مردم اجرا کنیم.

در ادامه این مراسم، از اصغر سمسارزاده هنرمند پیشکسوت با حضور شاه آبادی معاونت صدای رسانه ملی و بهنام احمدپور مدیر رادیو ایران تجلیل شد.

سمسارزاده پس از دریافت هدیه‌اش گفت: خوشحالم زمانی از من تجلیل می‌شود که هدایتگر رادیو یک تئاتری است. از آقای شاه آبادی و آقای احمدپور تشکر می‌کنم.

شاه آبادی معاونت صدا هم در پایان ضمن تشکر از همه عوامل برنامه رادیو جمعه گفت: تشکر می‌کنم که با برنامه‌های شاد خود، جمعه‌ای همراه با آرامش و نشاط برای ما می سازید. ما سال‌ها با برنامه شما زندگی کرده‌ایم.

 

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.