قله گرین در حمایت از مردم فلسطین فتح شد+ تصاویر

کوهنوردان حرفه‌ای نهاوند با وجود برف و کولاک شدید به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت طرح آمریکایی انتقال سفارت رژیم صهیونیستی به قدس قله ۳۱۵۰ متری کوه گرین را فتح کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  ، محرم روزبه رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند اظهار داشت: کوهستان گرین نهاوند به عنوان مرتفع‌ترین ارتفاعات استان همدان سالانه میزبان کوهنوردان زیادی از سراسر کشور است که به قله‌های این کوهستان همیشه پر برف صعود می‌کنند.

وی گفت: کوهنوردان نهاوندی که به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی اقدام به صعود به قله‌های صعب العبور در نقاط مختلف کشور می‌پردازند که اینبار نیز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ودر محکومیت طرح آمریکایی و صهیونیستی به قله ۳۱۵۰ متری گرین صعود کردند

روزبه افزود:صعود به قله‌های این کوهستان در زمستان بسیار سخت است و کوهنوردان معمولی به هیچ عنوان نمی‌توانند بدون راهنما و تجهیزات زمستانی به این کوه صعود کنند.

رئیس اداره ورزش وجوانان نهاوند خاطر نشان کرد: تعدادی از کوهنوردان حرفه‌ای هیئت کوهنوردی شهرستان نهاوند در حین بارش برف چندروز گذشته با وجود برف و کولاک در این کوهستان به کوهنوردی پرداختند و موفق شدند تا ارتفاع ۳۱۵۰ متری از این کوه صعود کنند و خود را به جانپناه این کوهستان رساندند.

وی بیان کرد: اعضای تیم کوهنوردی نهاوند را بابک کرمبیگی، کسری شهبازی، پیام اصلانی و فرزاد کرد تشیل دادند.

به علت شرایط نامناسب جوی کوهنوردان نهاوندی تا جانپناه سنگی ارتفاع ۳۱۵۰ رشته کوه گرین به سمت قله یال کبود حرکت کردند.

قله گرین در حمایت از مردم فلسطین فتح شد+ تصاویر

قله گرین در حمایت از مردم فلسطین فتح شد+ تصاویر

قله گرین در حمایت از مردم فلسطین فتح شد+ تصاویر

انتهای پیام/ف 

فتح قله گرین در حمایت از مردم فلسطین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.