حمایت از سرمایه گذاران، ضرورتی برای رونق اقتصادی

استاندار فارس گفت: حمایت جدی از سرمایه گذاران، خیران و صاحبان صنایع رونق اقتصادی جامعه را به همراه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ تبادار استاندار فارس در جلسه شورای اداری و برنامه ریزی لارستان گفت: کشور‌هایی که راه پیشرفت را پیمودند، ابتدا به زیرساخت‌های فرهنگی توجه کرده اند و وجدان کاری، صداقت زمینه‌هایی است که از فرهنگ تراوش می‌کند.

وی افزود: در گذشته هزار و ۸۰۰ خیر در لارستان فعال بودند که امروز تعدادشان کم شده که با ایجاد کانون و مراکز فرهنگی برای جمع شدن خیران با هدف هم افزایی باید در دستور کار قرار گیرد.

تبادار با بیان این که خیران در مراکز درمانی و امور فرهنگی کمک‌های زیادی کرده اند، ادامه داد: در لارستان مردم با مذاهب و فرق مختلف در کنار یکدیگر به خوبی زندگی می‌کنند که این خصلت مردم لارستان باید در دیگر مناطق نیز اجرا شود.

وی بیان کرد: حمایت  از سرمایه گذاران، خیران و صاحبان صنایع به عنوان یک ضرورت بسیار برجسته باید در دستور کار باشد تا شاهد رونق اقتصادی در این مناطق باشیم.

استاندار فارس گفت: سرمایه گذاری در لارستان، باید به شهرستان‌های دیگر استان هم منتقل تا زمینه اشتغال برای همه فراهم شود.

تبادار با بیان این که تکمیل اتوبان لار به هرمزگان، سبب اتصال مرکز استان به بنادر جنوب می‌شود افزود: امیدوارم این جاده‌ها در آینده‌ای نزدیک افتتاح و سبب رفع تنگنا‌های اعتباری و رونق چرخ اقتصادی در استان فارس می‌شود.

استاندار فارس تصریح کرد: توجه به جوانان، ایجاد زمینه برای اشتغال، سرمایه گذاری و توجه به آسیب‌های اجتماعی از مواردی است که در بازدید از پروژه‌های خیرساز دریافتم.

در این جلسه مسئولان لارستان، مشکلات خود را در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بیان کردند.
انتهای پیام/ر

برگزاری جلسه شورای اداری و برنامه ریزی لارستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار