شکایت از ایوانکا ترامپ و همسرش به دلیل لاپوشانی اطلاعات مالی

یک وکیل آمریکایی شکایتی علیه ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر به دلیل ناقص بودن فرم های اطلاعات مالی آنها تنظیم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه پولیتیکو، یک وکیل آمریکایی از «ایوانکا ترامپ»، دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و همسرش «جرد کوشنر» به دلیل لاپوشانی کردن اطلاعات درباره دارایی های خود در فرم های مالی شکایت کرد.

«جفری لوویتکی»، وکیل آمریکایی، با تنظیم این شکایت در دادگاه منطقه ای واشنگتن اعلام کرد که ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر از ارائه اطلاعات درباره دارایی های خود در 30 صندوق سرمایه گذاری که در آن سهام دارند، سرباز زده اند.

وی همچنین گفت این دو نفر درآمدی را که از دو گروه سرمایه گذاری دیگر دریافت می کنند، هم ارائه نکرده اند.

کوشنر که مشاور دونالد ترامپ هم هست، از زمان ورود به کاخ سفید تاکنون چندین بار فرم اطلاعات مالی خود را اصلاح کرده است و دهها مورد از دارایی های خود را که پیشتر در این فرم ارائه نکرده بود، به آن اضافه کرده است. وی پیشتر گفته بود که این اطلاعات سهوا از فرم اطلاعات مالی حذف شده است.

کوشنر برای اینکه بتواند به عنوان مشاور رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید خدمت کند مجبور شده است از 266 پست مربوط به صندوق های سرمایه گذاری اش استعفا کند.

گزارشها حاکی از آن است که ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر به دلیل تأخیر در تکمیل فرم های اطلاعات مالی خود جریمه هم شده اند.

تاکنون سخنگوی کاخ سفید و وکلای ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر به شکایت مطرح شده علیه آنها واکنشی نشان نداده اند. جفری لوویتکی در ماه مارس سال جاری میلادی هم از دونالد ترامپ به دلیل ناقص بودن فرم اطلاعات مالی اش شکایت کرده بود.

پیش از این هم نشریه پولیتیکو به نقل از سه منبع آگاه اعلام کرده بود که این زوج در حالی که در کاخ سفید خدمت می کرده اند، صدها ایمیل خود را از یک سرور ایمیل سوم ارسال کرده اند. افشای این رسوایی مربوط به سرور ایمیل سوم ایوانکا و جرد در حالی منتشر شد که دونالد ترامپ در دوره رقابت‌های انتخاباتی بارها از هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات، به دلیل استفاده از سرور ایمیل شخصی برای امور کاری در دوران تصدی سمت وزارت امور خارجه انتقاد کرده است.

انتهای پیام/

شکایت از ایوانکا ترامپ و همسرش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار