طرح بی آرتی با بازنگری اجرایی می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: طرح بی آر تی (اتوبوس تندرو) باید اجرایی شود، اما امکان بازنگری در آن وجود دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ داودی در برنامه گفت و گوی ویژه خبری سیمای مرکز قزوین افزود: این طرح با پشت سر گذاشتن مراحل قانونی در دوره قبلی شورای شهر به تصویب رسید و باید اجرایی شود، اما امکان بازنگری در آن وجود دارد.

وی اضافه کرد: هیچ برنامه‌ای بدون پیوست‌های آینده نگری در قزوین وجود ندارد و هیچ اقدامی بدون آینده نگری پیوست‌های اجتماعی و فرهنگی پذیرفته نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: ایجاد چهار خط بی آرتی و راه اندازی قطار شهری ترم وا از میدان مینودر تا تقاطع نسیم شمال از جمله اهداف مسئولان شهر قزوین است.

به گفته داودی، حداقل تا پنجاه سال آینده برای این طرح برنامه ریزی شده است.

علی صفری شهردار قزوین هم با اشاره به برخی انتقاد‌ها از ایجاد خط بی آرتی در بلوار امام خمینی (نوروزیان) گفت: بخش زیادی از ساکنان شمال شهر قزوین هرروز با وسایل شخصی که عمدتا تک سرنشین هستند به سمت مرکز شهر و خیابان نادری حرکت و بار ترافیکی زیادی را در این منطقه ایجاد می‌کنند.

صفری افزود: هدف این است که عمده ساکنان شمال شهر با بی آرتی به مقصد مرکز شهر و خیایان نادری حرکت کنند تا از بار ترافیک در این خیابان کاسته شود.

دیروز مهدیه قافله باشی سخنگو و عضو شورای شهر قزوین به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفته بود: اعضای شورای شهر از شهردار خواستنه اند که اجرای طرح بی آر تی را متوقف کند تا برای اجرای آن بررسی‌های بیشتری انجام دهند.

وی تاکید کرده بود: اعضای شورای شهر معتقدند که اجرای بی آر تی در بلوار امام خمینی (نورویان) تاثیری در کاهش بار ترافیکی شهر ندارد.

انتهای پیام/

 

طرح بی آر تی (اتوبوس تندرو) باید اجرایی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.