طرح ارتقای امنیت اجتماعی؛

دستگیری ۴۳ معتاد پرخطر و فروشنده مواد مخدر در بروجرد

جانشین فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بروجرد سه واحد صنفی متخلف پلمپ و ۴۳ معتاد پرخطر و فروشنده مواد دستگیر شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ قاسم میری،  جانشین فرمانده نیروی انتظامی بروجرد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده هر ماه در بروجرد برگزار می‌شود که عصر روز گذشته این طرح در دو محله برگزار شد.

 وی افزود: در اجرای این طرح ۴۳ معتاد پر خطر و فروشنده مواد مخدر دستگیر و ۲۷ دستگاه وسیله نقلیه فاقد مدارک و با پلاک‌های مخدوش شامل موتور سیکلت و خودرو توقیف شدند.

 میری از دستگیری ۶ متهم جلبی در این طرح خبر داد و افزود: این ۶ نفر متهمان جلبی بوده که مدت‌ها تحت تعقیب بودند و ماموران نیروی انتظامی این افراد را دستگیر و همچنین مقداری مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

 به گفته وی سه واحد صنفی متخلف در راستای اجرای ارتقای امنیت اجتماعی پلمپ و یک احد منزل مسکونی به دلیل تغییر کاربری از مسکونی به محلی برای خرید و فروش مواد مخدر نیز پلمپ شد.

 جانشین فرمانده انتظامی بروجرد گفت: این برنامه با هدف مبارزه با مواد مخدر و پاکسازی مناطق آلوده خصوصا در حاشیه شهر برگزار می‌شود که هر ماه یک یا دو بار این طرح به اجرا درمی آید.

انتهای پیام/د

۴۳ معتاد پرخطر و فروشنده مواد مخدر در بروجرد دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.