تولید مستند «شوتی» در شهرستان کهگیلویه

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از تولید مستند شوتی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد سلیمی‌راد در دهدشت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   سیدایرج کاظمی‌جو از تولید مستند شوتی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد سلیمی‌راد در دهدشت خبر داد و اظهار داشت: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، این مستند تا پایان بهمن ماه ادامه دارد و در جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه کهگیلویه رونمایی خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه، اصطلاح «شوتی» را در خصوص رانندگان حمل قاچاق عنوان و با بیان اینکه طی چند سال اخیر به عنوان شغلی خطرناک و پر درآمد تبدیل شده است، این نوع شغل را آسیب اجتماعی دانست و تصریح کرد: در این مستند بیشتر به این آسیب اجتماعی پرداخته شده است چرا که استان ما به خصوص شهرستان کهگیلویه به خاطر همجواری با شهرهای مرزی نیز از این قاعده مستثنی نیست، و روزانه شاهد ورود بارهای قاچاق با ماشین‌های به اصطلاح خط شوتی از جمله پوشاک، لوازم خانگی و همچنین مواد مخدر به شهرستان‌های مختلف استان هستیم.

وی افزود: این مستند با هزینه شخصی فیلمساز در حال تولید است و با توجه به اینکه فضای کار و استفاده از ابزارهای روز سینمایی برای فیلمبرداری هزینه های بالایی را در بر می‌گیرد، انتظار می‌رود با همکاری و همت مسئولین استان شاهد تولید یک اثر ملی و ارزشمند باشیم.

انتهای پیام/غ

ساخت مستندی با موضوع حمل قاچاق در کهگیلویه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.