عیادت مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از دو هنرمند

سیدعباس عظیمی با حضور در منزل ملکه رنجبر پیشکسوت بازیگری از وی که به تازگی عمل جراحی قلب باز انجام داده بود، عیادت کرد.

عیادت مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از دو هنرمندبه گزارش   حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، یکشنبه 26 آذر سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به همراه تنی چند از مدیران با حضور در منزل ملکه رنجبر پیشکسوت بازیگری و هنرهای نمایشی از وی که به تازگی عمل جراحی قلب باز انجام داده بود، عیادت کرد.

عظیمی در ابتدای این دیدار با اشاره به توصیه های پزشکی، به خانم رنجبر گفت: بنا بود خیلی زودتر از این خدمت شما برسیم، اما ملاحظات پزشکی سبب شد تا این مهم امروز اتفاق بیافتد. با توجه به گذشت حدود 2 ماه از این عمل جراحی بسیار خرسندم که شرایط بهتری دارید و امیدوارم به زودی زود در مراسم و سفرهای موسسه دوباره شما را ببینیم.

ملکه رنجبر نیز ضمن اظهار خوشحالی از حضور مدیرعامل و کارکنان موسسه در منزلش گفت: خدا را شکر که در طول حیاتم با شما عزیزان و موسسه هنرمندان پیشکسوت آشنا شدم، زیرا در هر شرایطی چه خوب و چه در مشکلات مرا فراموش نکردید و به یادم بودید و این برایم بسیار ارزشمند است.

خانم رنجبر در ادامه از شهردار تهران و مدیران ان مجموعه به ویژه سازمان بازنشستگی شهرداری برای حمایت های مادی و معنوی در این مدت قدردانی کرد .

در ادامه این پیشکسوت بازیگری گفت : از خیلی ها که نمی خواهم نام ببرم و به ویژه خانه سینما و از دوستان هنرمندم گلایه مندم که در این مدت سراغی از من نگرفتند .

وی با یادی از زلزله زدگان کرمانشاه و قدردانی از اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت برای مشارکت در خرید و نصب کانکس در مناطق زلزله زده و اظهار امیدواری از اینکه دولت بیش از پیش به شرایط آنها رسیدگی کند، از خاطرات فعالیت های خودش هنگام زلزله بم و همکاریش با هلال احمر یاد کرد و افزود: وظیفه هنرمند تنها ایفای نقش و کار هنری نیست، بلکه خیر هنرمند باید به مردمش برسد.

در این دیدار سید محمد مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز دقایقی با ملکه رنجبر به صورت تلفنی سخن گفت و احوال وی را جویا شد.

حسینی اظهار امیدواری کرد که خیلی زود حضورا برای عیادت از این هنرمند پیشکسوت در خانه وی حضور یابد.

همچنین در ادامه، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در بیمارستان سرخه حصار حضور یافت و از پیشکسوت صدابرداری موسیقی، استاد محمدرضا جعفری بهنام که چندیست به علت عارضه قلبی در این بیمارستان بستری است عیادت کرد.

این هنرمند نیز پس از تشکر از کادر پزشکی، رئیس و پرسنل بیمارستان سرخه حصار، از حضور مدیران موسسه در بیمارستان ابراز خوشحالی کرد و اظهار امیدواری کرد با مهربانی و رسیدگی کادر درمانی به زودی از بیمارستان مرخص شود.

در حاشیه این عیادت که رییس بیمارستان نیز حضور داشت، در مورد امکان برقراری همکاری مشترک میان موسسه و آن بیمارستان به عنوان مرکز تخصصی قلب مذاکراتی صورت گرفت که به محض قطعی شدن نتایج ، در آینده ای نزدیک اخبار آن منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار