خریداری ۵ واحد مسکن مددجویی شهری در قائم شهر

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قائم شهر گفت: ۸ ماه امسال ۶۵ میلیون تومان برای خرید ۵ واحد مسکن مددجویی شهری پرداخت شده است

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابوالحسن رنجبر رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قائم شهر با بیان اینکه در ۸ ماه امسال ۶۵ میلیون تومان برای خرید ۵ واحد مسکن مددجویی شهری پرداخت شده است، گفت: خرید ۵ واحد مسکن نیز برای مددجویان تحت حمایت در این شهرستان در حال انجام است که تا ماه آینده به پایان می‌رسد.

وی با توجه به ساخت ۲۲ واحد مسکن برای مددجویان ساکن در مناطق روستایی این شهرستان، افزود: این واحد‌های مسکونی با کمک بلاعوض کمیته امداد و آورده مددجویان ساخته می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قائم شهر با بیان اینکه در ۸ ماه امسال جاری به ۱۳۶ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قائمشهر در بخش‌های ساخت، خرید، تعمیر، بازسازی و بهسازی خدمات عمرانی ارائه شد، گفت: برای ارائه این خدمات ۲۷۲ میلیون تومان هزینه شده است.

رنجبر افزود: بهسازی و مقاوم سازی ۶ واحد مسکن برای مددجویان ساکن در روستا‌های این شهرستان انجام شد و برای ارائه این خدمات تا کنون ۴۷ میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) قائمشهر گفت: تعمیرات ۱۲۵ واحد مسکن مددجویان ساکن در این شهرستان ۸ ماه امسال با هزینه‌ای به ارزش ۱۶۰ میلیون تومان انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۳۴۷ خانواده نیازمند مسکن در این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، افزود: خیران و مردم نوعدوست این شهرستان میتوانند با شماره گیری آنی، پرداخت با #۵*۳*۰۱۱*۸۸۷۷*تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود، در تامین مسکن مددجویان با کمیته امداد مشارکت کنند.

وی گفت:در شهرستان قائمشهر ۴ هزار و ۲۱۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات مستمر این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/آ

ساخت مسکن مددجوی در قائم شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سمانه سیم چولی
۱۴:۲۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
سلام وقت بخیرخداخیرتون بده کمک کنید به اونای ک یه سرپنا ندارن بااین اجارها باین پول پیش های ک هست من خودم بادوتابچه مستجرهستم غصه ام گرفته چجوری دنبال خونه باشم لطفا رسیدگی بکنید