آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در تمامی شهرستان‌های این استان برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رضا خردمنداظهار داشت: جشنواره بزرگ قرانی در 11 عنوان شامل حفظ و مفاهیم، داستان، شعر، پایان نامه، تئاتر خیابانی، خوشنویسی، تواشی، طراحی، هنرهای تجسمی، نقاشی و عکاسی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: جشنواره بزرگ قرانی در 8 شهرستان این استان 20 بهمن ماه تا هفتم اسفندماه برگزار و در هر عنوان از 3 نفر برگزیده در روز اختتامیه یعنی هفتم اسفندماه تجلیل می‌شود.

خردمند با بیان اینکه هر شهرستان مجری یک یا دو عنوان برنامه جشنواره بزرگ قرانی است، افزود: متقاضیان شرکت در این جشنواره در هر گروهی که تمایل داشته باشند می‌توانند آثار خود را برای بررسی ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در هفته قران و عترت برگزار می‌شود، ابراز کرد: شعر و داستان در گچساران، مسابقات قرآنی و تئاتر خیابانی در دهدشت، هنرهای تجسمی و تئاتر صحنه‌ای در بویراحمد، پایان نامه‌های قرآنی در بهمئی، خوشنویسی در باشت و آوا و نغمه‌های قرآنی در شهرستان دنا برگزار می‌شود.

خردمند با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود در هفته قران و عترت رسانه‌ها برای ترویج فرهنگ قرانی از هیچ کوششی دریغ نکنند، تصریح کرد: برنامه‌های هفته قرآن و عترت استان با مشارکت سازمان تبلیغات، شبکه دنا، میراث فرهنگی، استانداری، شهرداری، سپاه فتح، آموزش و پرورش و اوقاف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ

برگزاری آزمون حفظ قران در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.