سرقت ۴۶۰ میلیون تومان از علائم راهنمایی و رانندگی در شمال سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۴۶۰ میلیون تومان از علائم راهنمایی و رانندگی در جاده‌های شمالی استان به سرقت رفت.

سرقت ۴۶۰ میلیون تومان از علائم راهنمایی و رانندگی در شمال سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ‌خانقایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در شورای حمل و نقل استان افزود: ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی این استان به دوربین‌های کنترل سرعت مجهز شدند که به زودی از طریق ویدئوکنفرانس با حضور رئیس جمهوری در تهران به بهره برداری می‌رسد.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در ادامه به طور متوسط در هر ۲۰ کیلومتر از راه‌های اصلی استان یک دوربین کنترل سرعت نصب شده است که این دوربین‌ها سرعت متوسط و لحظه‌ای خودرو‌ها را ثبت می‌کنند.


خانقایی اظهار کرد: بر اساس آمار پزشکی قانونی کشور تعداد متوفیان در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۵ درصد افزایش داشته است که امیدواریم با همکاری مردم و دستگاه‌ها این موضوع به حداقل برسد.

وی به مجتمع‌های خدمات رفاهی هم اشاره و بیان کرد: ۲۸ مجتمع خدمات رفاهی در جاده‌های استان وجود دارد که انتظار می‌رود تا پایان امسال تعداد این مجتم‌ها به ۳۰ مورد افزایش یابد، اما با وجود تلاش‌های انجام شده هنوز به ۵۰ درصد میانگین کشوری هم نرسیده است.


خانقایی تصریح کرد: ۱۱ هزار و ۵۰۰ راننده در استان در بخش باری و مسافری فعال هستند که از خرداد سال آینده سیستم بارنامه کاغذی حذف و اطلاعات به صورت مکانیزه ثبت می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به فعال بودن دو پایانه مرزی میلک و میرجاوه در استان گفت: ۵۳۴ هزار تن کالا طی امسال از پایانه مرزی میرجاوه و میلک ترانزیت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/گ

سرقت علائم راهنمایی و رانندگی در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار