سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی یزد خبرداد:

پیست اسکی روستای سخوید آماده پذیرایی از گردشگران حوزه طبیعت

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گفت:با بارش اولین برف در شهرستان تفت استان یزد، پیست اسکی روستای سخوید آماده پذیرایی از گردشگران حوزه طبیعت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمد رضا نصیری سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با بیان اینکه سخوید یکی از دهستانهای خوش آب و هوا با مردمانی خونگرم و مهمان نواز است و به عنوان یکی از روستاهای هدف گردشگری استان یزد مطرح است، گفت: ارتفاعات کوهستانی شیرکوه در واقع شریان حیاتی خطه کویری یزد است و با انواعی از گونه های گیاهی و جانوری و چشم اندازهای زیبا به عنوان یکی از مرتفع ترین قلل کشور واستان برای بهره مندی دوستداران طبیعت فضایی مطلوب به شمار می رود.

نصیری در پایان به ساماندهی این سایت گردشگری ازسوی سرمایه گذار بخش خصوصی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به جمعیت قابل توجهی که معمولا در ماه های آخر سال در این پیست گردهم می آیند، این منطقه ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوصی را داراست و می تواند به قطب گردشگری زمستانی استان یزد و حتی منطقه تبدیل شود.

گفتنی است: پیست اسکی سخوید معروف ترین و مناسب ترین پیست اسکی استان کویری یزد محسوب می شود که تقریبا در حاشیه شرقی و جنوب شرقی شیرکوه در کنار روستای زیبای سخوید از توابع شهر نیر در شهرستان تفت قرار دارد و همه ساله در ایام سرد سال با استقبال چشمگیر گردشگران حوزه طبیعت مواجه می شود.

پیست اسکی سخوید شهرستان تفت استان یزد در آخرین روزهای ماه پاییز و در چند قدمی زمستان، سفیدپوش شد تا گردشگران حوزه طبیعت به خصوص علاقمندان به ورزش مفرح اسکی را به سمت خود جذب کند.

پیست اسکی سخوید یکی از تفرجگاه‌های زیبا و طبیعی استان یزد است که هر سال در فصل زمستان پذیرای تعداد زیادی از گردشگران حوزه طبیعت می باشد.

انتهای پیام/ی

ساماندهی  سایت گردشگری ارتفاعات کوهستانی شیرکوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار