مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) :

مصلحت‌سنجی برای بسیجیان و نیروهای انقلابی معنایی ندارد

مسوول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: برای بسیجیان و نیروهای انقلابی، مصلحت‌سنجی معنایی ندارد و با تمام قوا در برابر ظلم و خیانت ایستادگی می‌کنند.

مصلحت‌سنجی برای بسیجیان و نیروهای انقلابی معنایی نداردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی امشب در مراسم معارفه مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان جم اظهار داشت: انقلابی‌بودن یکی از مفاهیم مهم انقلاب اسلامی است که مقام معظم رهبری به این کلمه و عمل به آن تاکید زیادی دارند.

 وی بیان کرد: با ظهور امام راحل(ره) در زمان طاغوت در میان حوزه علمیه و مردم متدین یک مفهوم و حقیقتی به نام انقلابی‌بودن زنده شد که سبب گردید انقلاب اسلامی ایران شکل بگیرد.

مسوول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: امام راحل(ره) به عنوان یک شخصیت حوزوی یک مفهوم جدید در محاورات یافت کرد که تحولی عظیم به جامعه و کشور ما داد و در زمان کنونی نیز دانشجویان، روشنفکران و سایر اقشار جامعه باید در مورد کلمه انقلابی‌بودن تحقیق کنند.

وی با بیان این که از سال 42 تا 56 بعد از حرکت انقلابی امام راحل(ره) دو شعبه انقلابی و غیرانقلابی در بین طلاب شکل گرفت افزود: در آن زمان خیلی از روحانیت نیز که درباری بودند به موضوع انقلاب  توجهی نمی‌کردند.

دشتی تاکید کرد: امام خمینی(ره) بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی مسیر درست را به همه ما نشان داده است و پس از آن نیز رهبری بر انقلابی‌بودن آحاد مردم تاکید فراوان فرموده‌اند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در جمع خبرگان رهبری که همگی از عالمان و بزرگان این کشور هستند تاکید فرموده‌اند که من خبرگان انقلابی می‌خواهم و در حوزه  نیز تاکید دارند که طلاب انقلابی باشند.

مسوول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان این که انقلابی‌بودن محدودیت و مرز ندارد تاکید کرد: ایران اسلامی امروزه در دنیای طاغوت یک کشور انقلابی است که در برابر استکبار مقتدرانه ایستاده است.

وی تاکید کرد: امروزه انقلابی‌بودن و انقلابی زندگی‌کردن بسیار حائز اهمیت است که انقلابی‌بودن یک زیرساخت مهم برای جامعه است.

دشتی با بیان این که ایران اگر ساکت باشد انقلابی نیست تصریح کرد: امروزه جوانان انقلابی با حضور در سوریه، لبنان و عراق انقلابی عمل کرده‌ و زمینه نابودی داعش را فراهم کرده‌اند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با جرات و شجاعانه می‌فرمایند در برابر ظلم عقب‌نشینی نمی‌کنیم و مقتدرانه روبروی آمریکا و اسرائیل ایستاده‌ایم و نقشه‌های آن‌ها را خنثی کرده‌ایم.

دشتی با بیان این که دوای درد جامعه امروز ما انقلابی‌گری است، گفت: در هر جایی اگر نیروهای انقلاب و بسیجی حضور نداشته باشد دزدی، رشوه و فساد اداری افزایش می یابد و خیانت‌های زیادی به کشور می شود.

مسوول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: برای بسیجیان و نیروهای انقلابی، مصلحت‌سنجی معنایی ندارد و با تمام قوا در برابر ظلم و خیانت ایستادگی می‌کنند.

وی با اشاره به معارفه مسوول دفتر حوزه نمایندگی سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان جم افزود: حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه، محافظ این روحیه  انقلابی است و خوشبختانه از قدیم تاکنون افراد قوی در این سمت در شهرستان جم وجود داشته است.

دشتی با اشاره به این که شهرستان جم به فضل، فضیلت و علم و ادب مشهور است، عنوان کرد: متاسفانه محرومیت‌هایی نیز در این شهرستان دیده می شود و امیدواریم در حوزه  امکانات مادی سپاه جم توسعه یابد.

وی اظهار داشت: حجت الاسلام احمد احمدزاده مسوول جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه جم پیش از این همین سمت را در گناوه و خارگ داشته که امیدوارم وی با همراهی فرماندهی و  سایر رده‌های سپاه شهرستان جم و تعامل با امام جمعه و دیگر مسوولان شهرستان بتواند عملکردی موفق داشته باشد.

انتهای پیام/پ

برای بسیجیان و نیروهای انقلابی مصلحت‌سنجی معنایی ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.