دستگیری سارقان و قاچاقچی مواد مخدر در گنبدکاووس

فرمانده هنگ مرزی اترک استان گلستان از دستگیری سه سارق و یک قاچاقچی مواد مخدر در مناطق مرزی شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ سرهنگ محمدرضا سراوانی فرمانده هنگ مرزی اترک استان گلستان گفت: روز گذشته در بازرسی از یک خودروی سواری سفید رنگ در ورودی روستای کرند، از صندوق عقب این خودرو مقدار ۴۷۱ گرم ماده مخدر از نوع تریاک که جاسازی شده بود، کشف و شخصی که اقدام به حمل و نگهداری این مواد می‌کرد، دستگیر شد.

وی ادامه داد: این شخص ۳۹ ساله، اهل و ساکن روستای قره گل غربی از توابع شهرستان مراوه تپه است که به همراه مواد مخدر مکشوفه دستگیر و خودرو وی نیز توقیف شد.

فرمانده هنگ مرزی اترک استان گلستان با اشاره به وقوع چند فقره سرقت به ویژه در شهر مرزی اینچه برون، گفت: بررسی و رفع این مشکل، با تشکیل اکیپی از مامورین گروهان مرزی اینچه برون در دستور کار قرار گرفت و با دستگیری یکی از مظنونین که که با خودرو در حال تردد در سطح شهر اینچه برون بود، ماموران موفق به شناسایی دو همدست دیگر وی نیز شدند.

وی افزود: در بازرسی از منزل یکی از سارقین، اقلام سرقتی مانند، دو دستگاه موتور پمپ خودرو‌های سنگین، یک دستگاه موتور دینام، یک تابلو برق حاوی ۱۱ کلید و چهار پریز برق، ۴۴ متر کابل برق فشار قوی، ۲۳ متر شیلنگ فشار قوی مورد استفاده در پمپ‌های آب کشاورزی و ۱۸۳ عدد سرپیچ ریسه برق کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمین به انجام سرقت‌ها اعتراف کردند و با تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که آنان تاکنون در سه فقره سرقت از جمله از ساختمان قدیم دادگستری و منابع طبیعی شهر مرزی اینچه برون دست داشته اند.

سرهنگ سراوانی افزود: تحقیقات از سه متهم به سرقت که تمامی آن‌ها اهل و ساکن شهر مرزی اینچه برون هستند که یکی از آن‌ها صبح امروز دوشنبه دستگیر شده است.

هنگ مرزی اترک استان گلستان مسئولین حراست از مرز‌های خاکی جهمهوری اسلامی ایران با ترکمنستان در محدوده استان گلستان به طول حدود ۳۵۰ کیلومتر را برعهده دارد و مقر آن در گنبدکاووس است.

انتهای پیام/م
 

سارقان و قاچاقچی مواد مخدر در گنبدکاووس دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.