طرح نظارت بر اصناف ویژه شب یلدا در آذربایجان غربی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی از آمادگی کامل این سازمان در طرح نظارتی شب یلدا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازارومیه؛  سلیمان علیزاده معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: سازمان صنعت و معدن آذربایجان‌غربی برای اجرای طرح نظارتی شب یلدا آمادگی کامل دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح نظارتی شب یلدا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: این طرح از روز چهارشنبه 22 آذر ماه آغاز و تا 30 این ماه ادامه دارد.

علیزاده تصریح کرد: هم‌اکنون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، قیمت‌گذاری انواع اقلام شب یلدا مانند هندوانه، انواع میوه، آجیل و حلوا را انجام داده است.

طرح نظارت بر اصناف ویژه شب یلدا در آذربایجان غربی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: همه روزه بازرسان این سازمان در میادین میوه و تره‌بار حضور یافته و قیمت‌ها را مورد بررسی و رصد قرار می‌دهند.

علیزاده بیان کرد: همچنین بازرسان این سازمان در مراکز عرضه آجیل حضور یافته و چگونگی فعالیت‌های آنها اعم از ارائه فاکتور، گرانفروشی، درج علائم 9 گانه و قیمت‌ها را رصد می‌کنند.

وی افزود: مردم در ایام طرح نظارتی شب یلدا می‌توانند در صورت شکایت از واحدهای عرضه آجیل و یا میادین تره‌بار با شماره تلفن 124 تماس گرفته و یا به صورت شفاهی، حضوری و کتبی، نسبت به ارائه شکایت خود اقدام کنند.

علیزاده اظهار کرد: امید است که با حساسیت ویژه‌ای که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به اقلامی همچون هندوانه، آجیل و حلوا دارد، شاهد آرامش در بازار باشیم.

انتهای پیام/م

آمادگی کامل سازمان صنعت و معدن آذربایجان‌غربی در طرح نظارتی شب یلدا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.