شناسایی و دستگیری مدیر گروه تلگرامی مروج فساد در استان زنجان

رئیس پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری شخصی که با ایجاد و راه‌اندازی گروه تلگرامی اقدام به ترویج فساد و فحشاء می کرد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ دوم محمد علی آدینه‌لو رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: طی رصد و پایش مستمر صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا زنجان شخص یا اشخاص نامعلومی با ایجاد و راه‌اندازی گروه تلگرامی تحت عنوان خوشگل پسرا با بیش از هزار و 90 نفر اعضاء اقدام به ترویج فساد و فحشاء می‌کرد.

وی افزود: با اقدامات فنی و پی جویی‌های پلیسی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتای زنجان پیرامون موضوع پرونده مفتوح، مشخص شد متهم شخصی به هویت (ر. ح) ساکن زنجان می‌باشد.
 
سرهنگ دوم محمد علی آدینه‌لو ادامه داد:با اخذ دستور قضایی مبنی بر جلب متهم با حضور در محل نسبت به جلب وی اقدام گردید و ادله جرم شامل گوشی تلفن همراه توقیف شد. 

 وی  ادامه داد: دربازجویی‌های اولیه متهم منکر هرگونه بزه ارتکابی می‌شد، ولی پس از مواجهه شدن بامستندات ومدارک جمع آوری شده از سوی کارشناسان ضمن معترف به بزه ارتکابی در اظهارات خود گفت با خط معلوم در شبکه اجتماعی تلگرام عضو بوده و از روی کنجکاوی، افزایش اعضاء گروه و آشنا نبودن به جرایم رایانه‌ای مرتکب بزه ارتکابی شده است.

سرهنگ آدینه لو با بیان اینکه دقت و هوشیاری مهم‌ترین روش برای مهار و خنثی کردن طرح‌های کلاهبرداری است، گفت: از کاربران انتظار داریم به هیچ وجه اطلاعات شخصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان در خاتمه هشدار داد: هرکس در فضای مجازی اقدام به توهین و نشر اکاذیب دیگران را فراهم نمایند به موجب قانون مجازات جرایم رایانه‌ای به حبس از نود و یک روز تا دو سال یا جزای نقدی از پنج تا چهل میلیون ریال یا هر دو محکوم خواهد شد. 
انتهای پیام/ن
 

شناسایی و دستگیری مدیرگروه تلگرامی مروج  فساد و فحشاء در استان زنجان

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.