رئیس شورای هیئت‌های مذهبی بوشهر:

فعالیت هیئت‌های مذهبی استان بوشهر مردمی و قرآن‌محور است

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر گفت: فعالیت هیئت‌های مذهبی استان بوشهر مردمی و قرآن‌محور است.

فعالیت هیئت‌های مذهبی استان بوشهر مردمی و قرآن‌محور استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نوشاد نوشادی صبح دوشنبه در نشست مجامع وابسته تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی استان بوشهر در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کنند و در مناسبت‌های دینی پیشتاز هستند.

وی مقابله با آسیب‌های اجتماعی را به عنوان یکی از مهمترین اقدامات و برنامه‌های شورای هیئت‌های مذهبی عنوان کرد و ادامه داد: مجامع وابسته تبلیغات اسلامی نقش مهمی در جامعه دارند و باید دبیرخانه این مجامع در سازمان تبلیغات اسلامی فعال شود.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر بیان کرد: در ماه‌های محرم و صفر برنامه‌های خوبی از سوی هیئت‌های مذهبی در سراسر استات بوشهر برگزار شد و کمترین آسیب‌ها و چالش‌ها را داشتیم.

وی اضافه کرد: سپاه‌پوشی چهره شهرها و روستاها، برگزاری مراسم و برنامه‌های دهه اول محرم، حرکت دسته‌جات عزاداری، برپایی موکب‌ها، نظارت دقیق بر اجرای برنامه‌ها و مراسم و . . . از جمله برنامه‌های ما در محرم و صفر بود.

نوشادی خاطرنشان کرد: تلاش ویژه‌ای برای ثبت اطلاعات هیئت‌های مذهبی در سامانه طوبی داشته‌ایم و از رتبه ۲۷ کشور به رتبه سوم کشور در این زمینه دست یافته‌ایم.

وی با بیان اینکه قرآن‌محوری در دستور کار فعالیت شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر است، تصریح کرد: مقابله با آسیب‌ها را به عنوان یک اولویت در دستور کار داریم.

انتهای پیام/پ

هیئت‌های مذهبی استان بوشهر فعالیتشان مردمی و قرآن‌محور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.