سمامی:برای کسب اطلاعات، عزیزی را به کمیته اخلاق دعوت کردیم

عضو کمیته اخلاق گفت: خداداد عزیزی اطلاعات زیادی درباره جادوگری دارد و امیدواریم بتوانیم از کمک‌های او استفاده کنیم.

عبدالله سمامی عضو کمیته اخلاق در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دعوت خداداد عزیزی به کمیته اخلاق بیان کرد: مدت ها است در خصوص بحث جادوگری پرونده های زیادی داریم و از افرادی که اطلاعات دارند، دعوت کردیم تا به ما کمک کنند. افرادی که اطلاعاتی درباره جادو و جادوگری دارند را به کمیته اخلاق دعوت کردیم و برخی ها آمدند و بعضی ها قرار است بیایند.

او افزود: خداداد عزیزی را به کمیته اخلاق دعوت کردیم، زیرا اطلاعات زیادی در این باره دارد و امیدواریم بتوانیم از کمک های او استفاده کنیم. خداد عزیزی به خاطر اطلاعات مهم وم فیدی که می‌گوید در موضوع جادوگری دارد به کمیته اخلاق دعوت شد تا از اطلاعات او در کمیته اخلاق استفاده شود. او مربی اخلاق مداری است و اطلاعات خوبی دارد و به عنوان پیشکسوت فوتبال از او دعوت کردیم تا به کمیته اخلاق بیاید و اطلاعاتش را در اختیار ما قرار دهد.

سمامی ادامه داد: از عادل فردوسی‌پور گزارش کامل برنامه ۹۰ با موضوع جادوگری را خواستیم اما تاکنون به کمیته اخلاق ارائه نشده است و امیدوارم همه کمک کنند تا این موضوع به خوبی به پایان برسد.

عضو کمیته اخلاق در پایان درباره محرومیت یکی از مسئولان سابق کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال که اکنون در سازمان لیگ مشغول فعالیت است، گفت: با مسئولان سازمان لیگ صحبت کردیم و او درحال گذراندن دوران محرومیتش است و همچنین در سازمان لیگ هم کارهای جانبی را انجام می دهد و تاثیر چندانی در کارهای مهم ندارد.

انتهای پیام/

اظهارات عضو کمیته اخلاق درباره جادوگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار