معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری ایلام در نمایشگاه بین المللی کیش

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار ایلام بر لزوم معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این استان در نمایشگاه بین‌المللی کیش تاکید کرد .

ظرفیت های سرمایه گذاری استان ایلام در نمایشگاه بین المللی کیش

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛سرپرست معاونت اقتصادی استاندار ایلام گفت: استعدادها و منابع این استان هنوز از حالت بالقوه به بالفعل در نیامده و با وجود آنکه در حوزه‌های مختلف دارای توانمندی و ظرفیت هستیم، ولی بسیاری از سرمایه گذاران داخلی و خارجی از این وضعیت اطلاع چندانی ندارند .

وی اظهار کرد: اگر می‌خواهیم پای سرمایه گذاران را به استان باز کنیم، باید با تسهیل فرآیندهای سرمایه‌گذاری و ایجاد مشوق بتوانیم آنها را برای مشارکت در اجرای پروژه‌ها ترغیب کنیم .

نعمتی افزود:‌ نمایشگاه بین‌المللی سرمایه گذاری از ۹ تا ۱۱ دی ماه در جزیره کیش با حضور شرکت مختلف داخلی و خارجی برگزار خواهد شد و باید دستگاه‌های مختلف اجرایی و شرکت‌های معتبر در این نمایشگاه حضور پررنگی داشته باشند و با تعریف پروزه بتوانند مشارکت بخش خصوصی را برای اجرای آنها فراهم آورند .

نعمتی عنوان کرد: یکی از مشکلات سرمایه گذاران برای حضور در پروژه‌های مختلف روندهای طولانی اداری و بورکراسی شدید در این حوزه است که باعث می‌شود فعالان اقتصادی رغبت چندانی برای مشارکت نداشته باشند .

وی با بیان اینکه در همین راستا دولت سامانه‌ای را به نام دادوربه منظور شفافیت فضای کسب و کار راه‌اندازی کرده که در ابتدا در ۷ استان ایجاد شده که ایلام نیز یکی از این استان هاست، گفت: این سامانه شرایطی را فراهم می‌آورد تا سرمایه گذران بتوانند در فضایی شفاف با ویژگی‌های پروژه های مختلف آشنایی پیدا کرده و در مراحل اجرایی آن مشارکت کنند .

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به فصل بررسی بودجه ۹۷ در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: امید است سهم استان از اعتبارات افزایش یافته تا بتوانیم روند تکمیل پروژه‌های در دست اجرا را سرعت ببخشیم.

 

انتهای پیام/با

 

ظرفیت سرمایه گذاری استان در نمایشگاه بین المللی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.