نماینده ولی فقیه در کردستان:

امنیت امروز کشور به برکت هدایت های مقام معظم رهبری است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امروزە کشور ایران در امنیت کامل است و این به برکت رهبری مقام معظم رهبری و حضور مردم است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان صبح امروز در یادواره 1870 شهید ترور استان کردستان که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزاری شد، گفت: شهادت بابی از درهای بهشت است و شهدا اولیای خاص خدا هستند که به تعبیرامام راحل در جایگاه ویژه‌ای نزد خدا از روزی معنوی برخوردار هستند و دستشان در امور دنیا و آخرت باز است.

وی افزود: امروز کشور ایران در امنیت کامل است که به عزت و عظمت رسیده و در هر جای جهان به کمک مسلمانان می‌شتابد و این به برکت رهبری رهبر فرزانه و حضور مردم است.

آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه عجز دشمنان ما بر دنیا آشکار شده است، اظهار داشت: دشمنان قصد داشتند ایران را منزوی کنند ولی خود منزوی شدند و امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت در حال توسعه و رسیدن به اهداف بزرگتری است، گفت: این به برکت خون شهدا به ویژه شهدای ترور به عنوان نخستین شهدای این مرز و بوم است.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: یکی از توفیقات استان کردستان همین است که مراسم هایی که به یاد شهدا برگزار می‌شود همیشه مملو از جمعیت و با استقبال با شکوه مواجه است و این نشان از قدردانی مردم از شهدا است.

وی بیان کرد: وجود ۱۷ هزارشهید ترور در ایران آمار کمی نیست بنابراین باید از طریق قانون و تشکیلات بین المللی حق خود را مطالبه کنیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه ترور در دین اسلام شرعی نیست و اسلام با آن مخالف است، افزود: می طلبد دبیرخانه بنیاد هابیلیان در کردستان فعال شود و در این زمینه پیگیری های لازم صورت گیرد.

شاهرودی در پایان از راه‌اندازی دبیرخانه بنیاد در استان کردستان در استان خبر داد و گفت: نخستین کار آن کتابی بود که در زمینه شهدا تدوین و خوشبختانه امروز در این مراسم رونمایی شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.