۱۷ میلیارد تومان تسهیلات بانک کشاورزی همدان

رئیس جهاد کشاورزی استان همدان گفت:بانک کشاورزی استان همدان 17 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت کرده است.

 ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات بانک کشاورزی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضوانی جلال ،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اظهارداشت: ۹۶ مورد از طرح‌های بخش رونق تولید حوزه کشاورزی که به بانک کشاورزی معرفی شده بود در صف رسیدگی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در بخش کشاورزی 527 پرونده به بانک‌ها معرفی شده و 128 مورد عقد قرارداد شده است افزود:حدود400 پرونده بخش کشاورزی در بانک‌های همدان بلاتکلیف باقی مانده است وازاین میزان پرونده عقدقرارداد شده حدود 30 میلیارد تومان به متقاضیان آن پرداخت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه 65 مورد از پرونده های متقاضی بخش کشاورزی عقد قرارداد شده و 4 مورد مصوب شده است توضیح داد. از 164 مورد طرح معرفی شده به بانک کشاورزی 96 مورد بلاتکلیف باقی مانده و در صف رسیدگی قرار دارد.

معاون استاندار همدان همچنین در ادامه خاطر نشان کرد: در طول هفته دو یا سه کارگروه اشتغال و جلسات عمومی در این حوزه برگزار می‌شود که بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی و متقاضی در آن حضور دارند که در آن همه موارد پیگیری و مسائل را حل می‌کنیم.

قیاسی بیان داشت: مواردی وجود دارد که خود استاندار به سبب حساسیتی که در این موضوع دارند باید ورود پیدا کنند و در جلساتی غیراز کارگروه‌ها به صورت مستقیم حضور دارند.

انتهای پیام/غ

رسیدگی به پرونده های بلاتکلیف و راکت بخش کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.