برگزاری دوره آموزشی مبارزه با مواد مخدر برای مددجویان کمیته امداد چایپاره

دوره آموزشی " مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی " برای مددجویان کمیته امداد شهرستان چایپاره برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ دوره آموزشی " مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی " به منظور آشنایی بیشتر خانواده ها با معضلات مواد مخدر و ریشه کنی فقر وبیسوادی در اجتماع " با حضور 65 نفر از بانوان تحت پوشش کمیته امداد در محل مسجد جامع چورس برگزار شد.

زهرا ذکی مسئول امور خواهران سپاه پاسداران چایپاره در دوره آموزشی " مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی " گفت: یکی از معضلات مهم در جامعه فقر فرهنگی می باشد و در جامعه اجتماعی نیز مستمندان قشر آسیب پذیرتری هستند و از طرفی با توجه به نداشتن سایه پدر در خانواده و از طرف دیگر نیاز اساسی خانواده به تامین معیشت در جامعه امروزی؛ که این گونه افراد و خانواده ها بیشتر و زودتر در معرض خطرات احتمالی و اجتماعی قرار می گیرند.

وی افزود: از طرفی آشنایی خانواده ها در مورد انواع و اقسام مواد مخدر و نیز در کمین قرار دادن این خانواده ها و کشاندن به طرف مواد مخدر توسط دوستان ناباب از دیگر آسیبهایی به شمار می رود که آگاه سازی خانواده ها در این موارد امری ضروری است.

دوره آموزشی " مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی " با همکاری کمیته امداد و سپاه پاسداران چایپاره برگزار شد و در آن شرکت کنندگان با راهکارهای مناسب و شیوه های آگاه سازی از معضلات این مواد خانمان سوز آشنا شدند.

انتهای پیام/ح

دوره آموزشی مبارزه با مواد مخدر برای مددجویان کمیته امداد چایپاره برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.