صبور: من در فدراسیون سه گانه مهمان هستم

رئیس فدراسیون سه گانه پس از انتخاب مجدد به عنوان رئیس این فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد.

صبور: من فقط میزبان برخی افراد در فدراسیون هستمبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علی صبور پس از پایان مجمع فدراسیون سه گانه درباره انتخاب مجددش به عنوان ریاست این فدراسیون اظهار کرد: اگر نیم نگاهی به سوابق کاری من داشته باشید، متوجه می‌شوید که در طول این ۴۰ سال خدمتگزار نظام جمهوری اسلامی ایران بوده ام. برایم اصلا اهمیتی نداشت که آیا می‌توانم دوباره به عنوان رئیس فدراسیون سه گانه انتخاب شوم یا خیر. فقط تنها هدفم از ماندن در فدراسیون خدمت به جامعه است.

او ادامه داد:در صورتی که شخص دیگری رئیس فدراسیون سه گانه می‌شد تمام تلاشم را می‌کردم تا بتوانم به او کمک کنم. اما متاسفانه در طول این چند وقت اخیر در برخی از شبکه‌های مجازی شاهد بی اخلاقی‌هایی بودیم، اما به هیچ عنوان شخصیتم اجازه نداد تا پاسخ این گونه صحبت‌ها را بدهم. از قدیم گفتند چنانچه اگر خدا را از زندگی خود کنار بگذارید، از همه چیز آزاد خواهید بود، مصادق بارز این مثال است که متاسفانه برخی‌ها خدا را کنار گذاشته بودند. آن‌ها را به خدا هم واگذار نمی‌کنم. چون پروردگار انتقام سختی می‌گیرد. من همه آن‌ها را می‌بخشم. اما در هر صورت دوستان در مجمع به من لطف داشتند و دوباره من را به عنوان رئیس فدراسیون سه گانه انتخاب کردند و از همه تشکر می‌کنم که در این انتخابات حضور داشتند. فدراسیون سه گانه جزء معدود فدراسیون‌هایی است که افراد زیادی برای انتخابات واجد شرایط شده بودند و همین مسئله اثبات می‌کند که این ورزش در کشور ما شناخته شده است. خوشبختانه شاهد رقابت پرشور و سالمی در انتخابات بودیم هر چند در برخی جا‌ها ریاکاری هم شاهد بودیم، اما اکنون از تمام کاندیدا‌ها و هر کسی که دوست دارد به این رشته کمک کنند اعلام می‌کنم من فقط میزبان آن‌ها در فدراسیون هستم و همواره خودم را میهمان حساب می کنم.

در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ از تمام سهمیه‌ ها استفاده کنیم

رئیس فدراسیون سه‌گانه درمورد برنامه فدراسیون سه‌گانه برای حضور در بازی‌های آسیایی گفت: سه دوره قبل علی رغم اینکه آقایان گردان به مسابقات می‌فرستادند و در همان لحظات اولیه شکست می‌خوردند، اما با این وجود حتی یک نفر را هم از فدراسیون سه گانه به این مسابقات اعزام نکردند. خوشبختانه با تحولات عمده‌ای که در وزارت ورزش از زمان داورزنی و مسعود سلطانی فر ایجاد شده در حال تلاش و رایزنی هستیم تا بتوانیم برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ از ۲ سهمیه‌ای که داریم، به طور بهینه استفاده کنیم.

صبور در مورد اینکه انتخاب مربی خارجی برای این رشته به کجا انجامید، گفت: انتخاب مربی خارجی و عقد قرارداد با او مسیر اداری زمان‌بری دارد. به این صورت نیست که با او تماس بگیریم و سریعا اعلام آمادگی کند، زیرا خودتان می‌دانید باید سلسله مراتب رعایت شود. ما فقط می‌توانیم گزینه مورد نظرمان را پیشنهاد دهیم و سایر دوستان در وزارت ورزش، شورای برون مرزی و کمیته ملی المپیک باید تصمیم‌گیری کنند. ما تابع تدابیر و سیاست‌های وزارت ورزش هستیم. برای اولین بار وزارت ورزش با آمدن مربی خارجی به کشورمان موافقت کرده و ما هم ۲ هفته پیش بهترین مدرس و مربی را به تهران آوردیم و یک دوره برای تمام مربیان داخلی برگزار کردیم. البته مذاکراتی را هم با این گزینه داشتیم که قرار است تا هفته آینده پاسخ نهایی اش را به ما اعلام کند. همچنین به پیشنهاد همین مربی قرار است به آفریقای جنوبی، کشور‌های تانزانیا، مراکش و مصر سفر کنیم و اردو‌هایی را در آنجا تشکیل دهیم و با توجه به این موارد این مربی قول داده است تا نه تنها در آسیا به مدال برسیم بلکه حتی سهمیه المپیک هم بدست می‌آوریم.

سعی داریم در بازی‌های آسیایی جاکارتا از شیرین گرامی بهره ببریم

صبور در پایان درباره شرایط شیرین گرامی بانوی سه‌گانه کار ایرانی که در لندن حضور دارد، بیان کرد: این ورزشکار ارتباط خوبی با فدراسیون دارد و در تمام مسابقاتی که شرکت می‌کند با مجوز ما حضور می‌یابد. پیش از این بابت پوشش ورزشکاران بانو کمی دغدغه داشتیم که این موضوع حل شده است و حتی مسئولان فدراسیون جهانی هم بابت این موضوع از ما تقدیر کردند. صحبت‌هایی را با گرامی انجام داده ایم و چنانچه کار‌ها طبق برنامه پیش برود برای بازی‌های آسیایی از حضور او استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار