عمر داوود در نشست اضطراری کمیته فلسطین مجالس اسلامی:

تصمیم ظالمانه آمریکا در انتقال پایتخت قدس را محکوم می‌کنیم

نماینده پارلمانی چاد گفت: به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا را قاطعانه محکوم می‌کنیم.

تصمیم ظالمانه آمریکا در انتقال پایتخت قدس را محکوم می‌کنیمبه گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عمر داوود نماینده پارلمانی چاد صبح امروز در نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی طی سخنانی اظهار داشت: درست در لحظه‌ای که در حال چیدن برنامه و اقدامات برگزاری این اجلاس بودیم شاهد یک اقدام عجیب از سوی آمریکا شدیم و آن به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی بود.

وی افزود: ما باید قاطعانه اقدام ظالمانه به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کنیم.

نماینده پارلمانی چاد همچنین تصریح کرد: چنین تصمیمی باعث تنش در خاورمیانه و منطقه خواهد شد لذا خواهان این هستیم که امت اسلامی ما بتواند مقدمات حقوق برای همه مسلمانان را فراهم کند چرا که ملت مظلوم فلسطین نباید مورد هجمه چنین تصمیمات ظالمانه‌ای شوند.

وی بر همین اساس اضافه کرد: ما از سازمان‌های بین‌المللی در راستای حمایت از حقوق مشروع فلسطین حمایت می‌کنیم و همواره از آرمان‌های مردم فلسطین دفاع خواهیم کرد.

عمر داوود در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد که مجلس ملی چاد و مردم این کشور همواره در کنار مردم فلسطین برای بازپس گرفتن حقوق حقه‌شان حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار