دستگیری سارق حرفه‌ای در خمین و خنداب / توقیف محموله ۲ میلیارد ریالی کالای قاچاق در استان مرکزی

فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری سارق حرفه‌ای مغازه‌های شهرستان خمین خبرداد.

سردار کیومرث عزیزی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در عملیات پلیس شهرستان خمین سارقی که اقدام به سرقت از مغاز‌های سطح شهر را می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.

سردار عزیزی با اشاره به کشفیات از این سارق افزود: این فرد در اعترافات خود به ۹ فقره سرقت اعتراف کرد و اموال کشف شده از این فرد تحویل مال باختگان شد.

وی با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده ۵۵ میلیون تومان است از مردم خواست نیروی انتظامی را در شناسایی و دستگیری این سارقان یاری کنند.

سرگرد عبدالرضا جودکی فرمانده انتظامی شهرستان خنداب هم از دستگیری سارق حرفه‌ای در خنداب خبرداد.

سرگرد جودکی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل درسطح شهرستان خنداب موضوع در دستور کار مامورین پلیس آگاهیاین شهرستان قرارگرفت.

وی اضافه کرد: در یک عملیات پلیسی این سارق حرفه‌ای و سابقه دار دستگیر که نامبرده در انجام تحقیقات فنی و پلیسی به چندین فقره سرقت منزل اعتراف کرده و با صدور قرار روانه ندامتگاه مرکزی شد.

توقیف محموله ۲ میلیارد ریالی کالای قاچاق در استان مرکزی

سرهنگ سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی هم ج. از توقیف محموله ۲ میلیارد ریالی کالای قاچاق خبرداد.

سرهنگ سپهوند گفت: در عملیات روز گذشته پلیس استان یک محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال که از بنادر جنوبی کشور به مقصد تهران بارگیری شده بود، توقیف شد.

سرهنگ محمدرضا روشندل فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه هم از توقیف خودروی سواری حامل پتو‌های قاچاق در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا روشندل افزود: در این عملیات ۱۰۴ تخته پتوی قاچاق کشف شد.

انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.