سفر به دیار باقی دختر 18 ساله همدانی با مرگ خاموش

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: دختر 18 ساله همدانی که با منوکسید کربن مسمومیت شده بود با مرگ خاموش جان خود را از دست داد.

سفر به دیار باقی دختر 18 ساله همدانی با مرگ خاموشبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ قویمی ،فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: مردی میانسال روز گذشته با مراجعه به کلانتری 16 شهرک شهید مدنی از مرگ نابهنگام دختر خود خبر داد.

وی توضیح داد: طبق اظهارات پدر دختر 18 ساله ساعت 19 روز شنبه هفته جاری از دانشگاه محل تحصیل به منزل بازگشته بود و پس از خوردن شام به علت خستگی به بستر خواب رفته که پس از گذشت یک ساعت خواهر کوچک احوال خواهرش را جویا می شود که با جسم بی جان وی بر روی تختخواب مواجه می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان داشت: این دختر جوان برای درمان بلافاصله به بیمارستان تامین اجتماعی منتقل می شودولی متاسفانه طبق اظهارات پدر متوفی، این دختر جوان پیش از رسیدن به بیمارستان فوت کرده بود.

قویمی اظهار کرد:  علت اولیه مرگ این دانشجو از نظر کادر پزشکی، مسمومیت با گاز مونوکسید کربن عنوان شده است.

وی خاطرنشان کرد: با دستور بازپرس مربوطه پرونده قضایی تشکیل شده و به منظور بررسی علت تامه مرگ، جسد این دختر جوان تحویل پزشکی قانونی شده است.

اوایل هفته جاری نیز بانوی 62 ساله ساکن منطقه گل تپه کبودرآهنگ بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/غ

استنشاق منوکسید کربن عامل اصلی مرگ خاموش در خانواده ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.