آغاز مسابقات بین‌المللی اسکواش به میزبانی اراک

مسابقات بین المللی اسکواش جام امیرکبیر در خانه اسکواش استان مرکزی آغاز شد.

آغاز  مسابقات بین‌المللی اسکواش به میزبانی اراک

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛مسابقات بین المللی اسکواش جام امیرکبیر در خانه اسکواش استان مرکزی در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک آغاز شد.

در این مسابقات 27 ورزشکاربا ملیت های مختلف حضور دارند که از این تعداد 2 نفر از جمهوری چک و یک نفر نیز از انگلستان، 6 نفر از عراق، و مابقی از نقاط مختلف کشورمان در این رقابت ها شرکت کرده اند.

امروز روز اول این مسابقات  است و دور مقدماتی برگزار می شودو دور اصلی اصلی مسابقات فردا در خانه شطرنج استان مرکزی در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداداراک آغاز می شود و تا روز جمعه اول دی ادامه خواهد داشت

زاهدی معاون ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: جایزه نقدی این دوره از مسابقات ۵ هزار دلار است که سوی این اداره‌ کل و چند اسپانسر استانی و کشوری تأمین شده و به نفرات برتر تعلق می گیرد.

زاهدی با بیان اینکه ۶ داور از فدراسیون به همراه داوران استانی این رقابت‌ها را داوری می‌کنند اضافه کرد: تجهیزات و لوازم ورزشی مورد نیاز به‌ روز شده و تدابیر لازم به‌ منظور برگزار شدن هر چه بهتر این رقابت‌ها انجام شده است.

این مسابقات اسکواش دومین مسابقات بین‌المللی است که  در استان مرکزی برگزار می‌شود و مهرماه سال گذشته هم مسابقات بین‌المللی اسکواش به میزبانی اراک برگزار شد.


انتهای پیام / ج


آغاز مسابقلات بین المللی اسکواش در استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.