فرمانده نیروی انتظامی پلدختر:

توقیف ۵ خودروی حامل بار قاچاق در شهرستان پلدختر

فرمانده نیروی انتظامی پلدختر گفت: ۵ خودروی حامل بار قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال در شهرستان پلدختر توقیف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صفر عبدالوند، فرمانده نیروی انتظامی پلدختر گفت: نیروی انتظامی پلدختر در راستای مبارزه با سوداگران اقتصادی تعداد چهار دستگاه کامیون و یک دستگاه اتوبوس را که از جنوب به سمت استان‌های مرکزی و شمالی کشور اقدام به حمل کالای قاچاق می‌کردند توقیف کرد.

وی افزود: از این پنج دستگاه خودرو تعداد ۱۲ هزار انواع باطری، کمپوت، آبمیوه، شامپو، قهوه،۱۲ دستگاه ماشین لباسشویی و دو دستگاه یخچال به ارزش دو میلیارد و ۲۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد که کالا‌های کشف‌شده فاقد هرگونه مجوز قانونی بوده و در این رابطه برای پنج نفر پرونده تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

توقیف ۵ خودروی حامل بار قاچاق در شهرستان پلدختر

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پلدختر گفت: اخیراً از اتوبوس‌های پایانه‌های مسافری برای جابه‌جایی کالای قاچاق استفاده می‌شود که این‌یک معضل است و باید مسئولان پایانه‌ها نظارت بیشتری داشته باشد.

وی در ادامه گفت: نیروی انتظامی پلدختر آمادگی کامل دارد تا با همکاری شورای تأمین و شهروندان، امنیت اقتصادی را برای سرمایه‌گذاری که به هر نحوی قصد سرمایه‌گذاری در شهرستان پلدختر و معمولان را دارند فراهم کند تا بدون دغدغه سرمایه‌گذاری کنند و جوانان غیور این شهرستان مشغول به کار شوند و با توجه به امنیت مطلوب بستر فعالیت اقتصادی و عمرانی برای ایجاد مشاغل مناسب و در شان افراد جامعه مهیا است.

انتهای پیام/د

۵ خودروی حامل بار قاچاق در پلدختر توقیف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار