جانبازان اسوه صبر، استقامت و مایه عزت ایران اسلامی هستند

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان عیادت و سرکشی از جانبازان را وظیفه همه برشمرد و گفت: جانبازان اسوه صبر، استقامت و مایه عزت ایران اسلامی هستند.

جانبازان اسوه صبر، استقامت و مایه عزت ایران اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان در دیدار با جانباز ۱۰۰ درصد ناجا" ستوانیکم علیرضا قلجایی" اظهار داشت: تفکر و عملکرد جانبازان همواره چراغ راه کارکنان نیروی انتظامی است.

وی جوانمردی و ایثار را از بزرگترین خصیصه‌های جانبازان دانست و اضافه کرد: با فداکاری‌ها و جان فشانی‌های جانبازان و صبر و پایداری بی نظیر خانواده آن‌ها امروز در سراسر میهن اسلامی شاهد آرامش و امنیت پایدار هستیم و باید همگان بدانند که این موفقیت در سایه رشادت‌های جانبازان و قطره قطره خون شهیدان ایران اسلامی بدست آمده است.

سردار قنبری خدمت به جانبازان را وظیفه ملی و دینی تمامی هموطنان برشمرد و تصریح کرد: امنیت موجود حاصل فداکاری‌های ایثارگران می‌باشد و جانبازان بهترین سرمایه‌های ایران اسلامی هستند و همه باید قدردان این عزیزان باشیم.

این مقام ارشد انتظامی افزود: خدمت به خانواده شهداء و جانبازان وظیفه دینی و اسلامی ماست که می‌تواند فرهنگ جهاد و ایثار را در جامعه نهادینه کند.

وی حفظ آرمان‌های شهداء و جانبازان و ادامه راه آنان را مهم‌ترین تکلیف نسل امروز دانست و گفت: توجه به خانواده شهداء و جانبازان توجه به همه ارزش هاست.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: امنیت و سازندگی و پیشرفت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون زحمت‌های جانبازان است که بدون هیچ گونه چشم داشتی و با صبر، بصیرت و بینش، دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده اند که با هیچ معیار مادی قابل مقایسه نیست.

گفتنی است در پایان این دیدار سردار قنبری فرمانده انتظامی استان با اهداء لوح تقدیر و هدایای نقدی از این جانباز سرفراز تقدیر کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار