دستگیری 62 متهم در جیرفت

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، طی یک هفته گذشته در جیرفت ، 62 نفر متهم دستگیر و 16 دستگاه خودرو متخلف توقیف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سرهنگ ماشاالله ملایی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: پلیس شهرستان با برنامه ریزی های مدون،برخورد قانونی با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را در جهت افزایش رضایت شهروندان به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در این راستا طی یک هفته گذشته ،طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف دستگیری متهمان تحت تعقیب،اراذل و اوباش ، دستگیری سارقان و کشف اموال سرقتی و متوقف کردن خودروهای شیشه دودی، فاقد پلاک و پلاک مخدوش در سطح شهرستان اجرا شد.

سرهنگ ملایی تصریح کرد :در نتیجه تلاش قابل تقدیر رؤسا، فرماندهان و کارکنان کلانتری ها و پاسگاه های این فرماندهی و با هماهنگی مقام قضایی ،محل اختفای متهمین و هنجار شکنان اجتماعی شناسایی و 62نفر متهم تحت تعقیب دستگاه قضایی و مرتکبین سایر جرائم دستگیر شدند. همچنین در این مدت 11 فقره سرقت کشف و 7 سارق نیز دستگیر شد.

ملایی توقیف 13 دستگاه خودرو شیشه دودی، فاقد پلاک و پلاک مخدوش و توقیف سه دستگاه خودرو تحت تعقیب مقامات قضایی را از دیگر دستاوردهای این طرح یک هفته ای عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با تاکید بر اجرای طرح های پلیسی به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان اظهار کرد:مشارکت مردم در ثبات امنیت نقشی کلیدی دارد و هرچه پیوند بین مردم و پلیس قوی تر باشد امنیت حاصل از آن ملموس تر و پایدارتر می شود.
انتهای پیام/ی

اجرای طرح امنیت اجتماعی در جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار