کشف سیگار‌های قاچاق میلیاردی در زاهدان

رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان از کشف ۱۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق دپو شده به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در زاهدان خبر داد.

کشف سیگار‌های قاچاق میلیاردی در زاهدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه مقادیر زیادی سیگار قاچاق در یکی از انبار‌های اطراف شهر زاهدان دپو شده است، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های نامحسوس محل دپوی سیگار‌های قاچاق را شناسایی و با هماهنگی قضائی در بازرسی از این مکان ۱۴۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و یک نفر متهم را نیز در این خصوص دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه ارزش سیگار مکشوفه بنا به نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند تا نسبت به دستگیری متهمان در کمترین زمان ممکن اقدام شود.


انتهای پیام/ع

قاچاق سیگار درزاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار