دستگیری قاتل فراری در زنجان

قاتل ۳۲ ساله که در زنجان با دوست سابقش درگیر و او را به وسیله چاقو به قتل رسانده بود دستگیر و روانه زندان شد.

.به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ  جعفر رحمتی  رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اعلام  این خبر گفت: درپی کسب خبر مبنی براینکه شخصی به هویت معلوم به دلیل مصدومیت بر اثر ضربات شی تیز به بیمارستان امام حسین منتقل شده و به دلیل شدت جراحت وارده در بیمارستان فوت کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رحمتی افزود: با اطلاع پلیس از موضوع تحقیقات در این خصوص آغاز و مشخص شد در این درگیری جوانی به هویت معلوم ۲۹ ساله توسط فردی ۳۲ ساله به هویت معلوم مجروح می‌شود.

وی اذعان داشت: مصدوم به بیمارستان منتقل که به علت شدت جراحات وارده و خونریزی در بیمارستان فوت می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اعلام اینکه در بررسی جسد، آثار جراحت توسط شی تیز و برنده شبیه چاقو در ناحیه پس سر، قفسه سینه و کتف دست مقتول مشهود بود تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی جسد متوفی جهت انجام معاینات لازم به پزشکی قانونی منتقل شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم شناسایی، دستگیر و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد قاتل و مقتول دوست چندساله بوده که بر اثر مشاجره لفظی با هم درگیر شده بودند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه متهم جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل که در بازجویی‌های صورت گرفته اعلام کرد: در اثر مشاجره لفظی با هم درگیر و من نیز با استفاده از چاقویی که در اختیار داشتم ضرباتی به وی وارد آوردم و در همین درگیری و به صورت ناگهانی قمه وارد شکمش شد و قصد کشتن او را نداشتم.

این مقام انتظامی گفت: پس از اخذ اعترافات متهم صحنه جرم بازسازی و وی با قرار بازداشت موقت از طریق مراجع قضایی روانه زندان شد.
انتهای پیام/ن
 

دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۱۲ ساعت در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.