در لیگ برتر بسکتبال کشور؛

رعد پدافند خوزستان گلباران شد

در هفته پنجم از دور برگشت رقابت های لیگ برتر بسکتبال، تیم رعد پدافند خوزستان برابر حریف خود شکست را پذیرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امروز، دوشنبه 27 آذرماه، تیم های بسکتبال رعد پدافند خوزستان و نیروی زمینی در سالن 22 بهمن اهواز با هم دیدار کردند و در نهایت تیم نیروی زمینی با احتساب 51 بر 43 پیروز میدان شد.

در کوارتر نخست این دیدار، 2 تیم رعد پدافند و نیروی زمینی که تنها تیم های نظامی لیگ برتر محسوب می شوند، بازی پایاپایی ارائه دادند و در پایان تیم رعد پدافند با نتیجه 10 بر 5 پیروز شد.

در کوارتر دوم این دیدار شاگردان غفور کامروا گوی سبقت را از تیم نیروی زمین ربودند و با پرتاب های بی نقصشان 11 بر 10 به برتری دست یافتند.

کوارتر سوم بازی در حالی آغاز شد و شاگردان فرزاد محمدرضا اسلامی(تیم نیروی زمینی) بر خلاف کوارتر دوم توپ و میدان را به خوبی در دست گرفتند و با نتیجه 22 بر 12 پیروز این کوارتر شدند.

در کوارتر چهارم این دیدار بازیکنان نیروی زمینی که از تجربه بهتری نسبت به حریف خود برخوردار بودند به خوبی بازی را مدیریت کردند و با احتساب 14 بر 10 پیروز این کوارتر شدند تا در نهایت با نتیجه 51 بر 43 پیروزی خود را در این دیدار جشن بگیرند.

تیم رعد پدافند خوزستان در هفته ششم از دور برگشت رقابت ها روز پنجشنبه میهمان تیم مهرام در تهران خواهد بود.

نماینده خوزستان در حال حاضر با کسب 14 امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار دارد و زنگ خطر سقوط این تیم به لیگ پایین تر به صدا درآمده است.

انتهای پیام/گ

نیروی زمینی، رعد پدافند خوزستان را شکست داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.