محموله میلیاردی کالای قاچاق در اندیمشک توقیف شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: یک دستگاه کامیون کشنده حامل انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ريال در شهرستان اندیمشک توقیف گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی، تولید -اشتغال" و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پديده شوم قاچاق، ماموران ایست و بازرسی پل زال اندیمشک با تشدید کنترل خودروهای عبوری، موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون کشنده حامل بار قاچاق در محور اندیمشک – خرم آباد شدند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از بار این خودرو انواع لوازم مربوط به برگزاری مراسم جشن و شادی از قبیل 13 کارتن گوی نورانی، 5 کارتن جاشمعی شیشه ای، 142 کارتن انواع شمع، 15 کارتن کیف و جعبه جای کادو، 36 کارتن بطری شیشه ای، 21کارتن روبان پلاستیکی،102 کارتن گل مصنوعی و شاخه و درخت، 49 کارتن بادکنک تولد، 13 کارتن تنگ شیشه ای، 66 کارتن میوه مصنوعی،3 کارتن کبوتر مصنوعی و تخم کبوتر، 8کارتن منجوق، 17 کارتن انواع سبد و تعداد زیادی وسایل مربوطه دیگر فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف گردید.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سردار عباس زاده اذعان داشت: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و به همراه کالاهای مکشوفه پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پايان با بيان اينکه عملکرد قاچاقچيان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، افزود: تلاش پليس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت بیش از پیش ادامه دارد و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/گ

بار کالای قاچاق به مقصد نرسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار