طرح دادرس در ۱۲۰ مدرسه اصفهان به اجرا گذاشته شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: طرح آموزشی - مهارتی دادرس از شش سال پیش در اصفهان آغاز شد و تاکنون در ۱۲۰ مدرسه اصفهان برای دانش آموزان به اجرا گذاشته شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهریار انصاری از افتتاح کانون‌های دانش آموزی همزمان با افتتاح ششمین دوره طرح ملی دادرس در جمعیت هلال احمر اصفهان خبرداد و  ترویج فرهنگ خود امدادی و دگرامدادی، توسعه و ساماندهی تیم های امدادی دانش آموزان و ظرفیت سازی برای آمادگی دانش آموزان در روزهای سخت ، مقابله و پاسخگویی مناسب در زمان وقوع حوادث را از مهم ترین اهداف طرح دادرس یرشمرد و افزود:  تاکنون یک هزار و ۶۸۰ نفر از دانش‌آموزان اصفهانی آموزش‌های دادرس آموختند.

وی با بیان اینکه طرح دادرس از شش سال پیش در اصفهان به صورت همه ساله با هدف مشارکت جوانان در فعالیت های خود امدادی برگزار می‌شود، افزود: این طرح یک طرح آموزشی - مهارتی است و تلاش کردیم که در قالب کانون‌های دانش آموزی این طرح را به اجرا درآوریم.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: با توجه به آمادگی در برابر وقوع حوادث مختلف، دور جدید از آموزش‌ها از سوی جمعیت هلال احمر برگزار شد که در این راستا آموزش کاربرد علم، فناوری مهندسی و ریاضیات در کاهش سوانح و بلایا به دانش آموزان آموزش داده شد.

 

انتهای پیام/م

 

کانون‌های دانش آموزی در جمعیت هلال احمر اصفهان افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار