نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

ناوگان حمل کالا و مسافر در لرستان نوسازی شود

نماینده، ولی فقیه در استان لرستان گفت: نوسازی ناوگان حمل کالا و مسافر لرستان و افزایش امکانات در بخش حمل‌ونقل یکی از ضروریات استان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آیت‌الله سید احمد میرعمادی امشب در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان ضمن تبریک هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری به فعالان این عرصه بابیان اینکه حمل‌ونقل از امور باسابقه، ریشه‌دار و تاریخی است، گفت: حمل‌ونقل از ابتدای آفرینش بشر در کره زمین به‌عنوان دغدغه‌ انسان مطرح بوده است.

وی افزود: سرعت بخشیدن، سهولت بخشی، امنیت و پیشرفت چهار هدفی است که باید در صنعت حمل‌ونقل موردتوجه قرار بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بابیان اینکه رشد حمل‌ونقل زمینه‌ساز پیشرفت اقتصاد، تجارت و زندگی اجتماعی است عنوان کرد: نوسازی ناوگان کالا و مسافر استان و افزایش امکانات در بخش حمل‌ونقل یکی از ضروریات در استان است.

وی تصریح کرد: اصلاح نقاط پر تصادف بخش دیگری از وظایف راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای است که متأسفانه آمار تلفات در استان بالا بوده و نیاز است تلاش بیشتری توسط دستگاه‌های ذی‌ربط انجام شود.

میرعمادی خاطرنشان کرد: از تلاش راهداران و حافظان امنیت جاده‌ها قدردانی می‌شود و جا دارد در این هفته از مدیرکل و همه کارکنان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان  لرستان تقدیر و تشکر کنیم.

انتهای پیام/د

ناوگان حمل کالا و مسافر استان لرستان نوسازی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار