افشاگری های هدایتی در مورد پرداخت ها به باشگاه پرسپولیس

حسین هدایتی معروف به عابر بانک پرسپولیس در برنامه نود در مورد پرداخت ها به باشگاه پرسپولیس افشاگری کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ویدیوی مصاحبه با هدایتی مالک استیل آذین در برنامه نود پخش شد.

حسین هدایتی، معروف به عابر بانک پرسپولیس گفت: این حق ما مردم و هواداران است که حقایق را بدانیم و شفاف‌سازی شود؛ طی 20 ماه بیش از 100 میلیارد تومان باشگاه پرسپولیس عایدات و وصولی داشته ولی این درآمد خوب کجا رفته است؟ دلیل بر فساد و سوء استفاده نیست ولی مدیران باید شفاف سازی داشته باشند.

او ادامه داد: آقای شیرازی مدعی است 57 میلیارد تومان پرداخت کرده و در یک سال و نیم اخیر ما نیز 15 میلیارد پرداخت کردیم، در 30 ماه حدود 19 میلیارد ما دادیم و ایرانسل هم که 15 میلیارد تومان داده و حدود 10 میلیارد تومان نیز از فدراسیون در هر فصل دریافتی داشته‌اند، هواداران نیز که کمکی به باشگاه داشتند.

هدایتی اضافه کرد: ما حساب کردیم در یک فصل و نیم گذشته 100 میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس داده شده و چه زمانی تا این اندازه درآمد داشته است؟گاهی وزارت و روسای سازمان وقت از ما تقاضای کمک داشتند و ما هم اجابت کردیم.

حامی مالی پرسپولیس تصریح کرد: ما سال‌هاست با آقای دکتر دوست هستیم، بعد از برنامه نود ایشان اظهار لطف کردند صحبت کردیم؛ اما وقتی در افکار عمومی صحبت شد باید در افکار عمومی آن بحث جمع شود؛ مگر من از جیب شخصی کمک می‌کنم، باید به شخص جواب بدهم؟

او با بیان اینکه ربطی ندارد 700 تومن به وحید امیری ندادید ولی نگویید برای امیری پولی نگرفتیم، ابراز کرد: مگر من چه کاره بودیم هر روز پول دادم؟ اما حرف زده بودم برای رسیدن به قهرمانی پول پیش پرداخت بازیکنان را می دهم و دادم.

هدایتی عنوان کرد: باشگاه یک بار برای گولچ پول یورو خواست که تمام مبلغ آن را پرداخت کردیم، اینکه می‌گویند یورو را تبدیل به ریال کردیم، عجیب است چون شبانه از من درخواست یورو کردند و گفتند اگر تا شب با او قرارداد نبندیم و پول ندهیم، از ایران می‌رود، من نمی‌گویم این پول به حساب باشگاه نرفته ولی حرفم این است اگر پول گولچ را می‌دادند الان 2 میلیارد و 700 میلیارد تومان بدهی نداشتند.

او اذعان کرد: برای جذب کاوه رضایی پنج‌شنبه شب پیش من آمدند و گفتند تا فردا جمعه باید به او پول بدهیم ولی اگر 800 میلیون تومان را پرداخت نکنیم، کاوه به استقلال می‌رود، به دلیل تعطیل بودن بانک‌ها، از صرافی 200 هزار یورو پول گرفتم و به مدیران وقت پرسپولیس دادم ولی به یک باره شنبه شد و دیدم کاوه به استقلال رفت و هنوز که هنوز است، قرار شده آن پول را به من بدهند.

حامی مالی پرسپولیس گفت: 19 میلیارد تومان از ما پول گرفتید ولی چرا دروغ می‌گویید؟ نمی‌خواهم تشکر کنید ولی تکذیب هم نداشته باشید.

هدایتی یادآور شد: قبل از آن دربی که پرسپولیس 4 بر 2 برد، به بازیکنان گفتم اگر امروز نتیجه 6 تایی‌ها را تکرار کنید، نفری یک BMW هدیه می‌گیرید ولی در صورت نتیجه‌ای غیر از آن و کسب پیروزی، 10 سکه تقدیم می‌کنم و به آقای ترکاشوند هم دادم، در تصاویر مشخص است که سکه‌ها در جیب آقای خبیری هست و قرار بود در رختکن به بازیکنان پرداخت شود اما آقای طاهری گفت در شان مدیریت و شما نیست که در رختکن نفری 10 سکه را بدهیم، یک سال و نیم بعد فهمیدم نفری سه سکه به بازیکنان داده‌اند؛ شاید به ما ارتباطی ندارد در کار مدیریتی شما دخالت کنیم که سه سکه بدهید ولی حداقل 7 سکه دیگر را به ما بازگردانید.

او با بیان اینکه مگر من بدهکار شما(طاهری) هستم که همیشه از من مطالبه پول داشتید، گفت: در لیست اسپانسری، موضوع 10 میلیارد تومان برای سال گذشته است؛ در 30 ماه گذشته 19 میلیارد تومان به پرسپولیس داده‌ام، آقای طاهری به من گفتند به دلیل کهولت سن فراموشی گرفته‌ام ولی یادش نیست چرا در خیابان الهیه سر آن ساختمانتان با من قرار می گذاشتند؟

حامی مالی پرسپولیس اضافه کرد: از من پول می‌گرفتید و می‌گفتید نمی‌خواهیم از آقای وزیر بفهمد، اما من با وزیر ورزش موضوع را در میان گذاشتم که گفت تشکر هم می‌کنم چنین کاری کردید.

هدایتی اضافه کرد: چرا الان بچه‌ها و آقای برانکو می‌گویند فلان مقدار طلب داریم؟ رویانیان و دیگران را مقصر دانستند ولی خودشان بیش از 12 میلیارد تومان بدهی گذاشته‌اند و رفته‌اند.

انتهای پیام/

عابر بانک پرسپولیس افشاگری کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۳ ۲۹ آذر ۱۳۹۶
جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۸ آذر ۱۳۹۶
ماشالا اگه این همه پول خرج اقتصاد کشور میشد الان تو بهشت بودیم
Iran (Islamic Republic of)
hamid
۱۲:۵۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۶
بسه پولشویی نظام اقتصادی ما رو خراب کرد
Iran (Islamic Republic of)
امیلی
۱۲:۰۵ ۲۸ آذر ۱۳۹۶
اخه حیف این پول ها نیست که در اختیار این باشگاه ها میذارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۸ آذر ۱۳۹۶
بره بدهکاریشو به بانک پرداخت کنه زمین وزمان دست بدست هم دادند که پرسپولیس روقهرمان کنند بعد از۹ سال این پولها رو اگه دراختیار یه باشگاه دسته دومی هم میگداشتند قهرمان لیگ برتر میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۶
کاش منم انقد پول داشتم برای خودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۶
داداش یه پنج میلیون به ما میدادی قسطای بانکم رو به روز میکردم تا آخر عمر هم دعا گوت بودم.تازه به وقتش برمیگردوندم
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۹:۱۹ ۲۸ آذر ۱۳۹۶
آقای هدایتی بیا استقلال پولم بهت میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۸ آذر ۱۳۹۶
استقلال همیشه با هر شرایطی قهرمان میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۲۸ آذر ۱۳۹۶
دمت گرم سرور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۲۸ آذر ۱۳۹۶
منم ازش طلب دارم برم پولمو ازش بگیرم پس
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۵:۳۱ ۲۸ آذر ۱۳۹۶
اين هدايتي اگه این همه پول داره چرا بدهی هاش را نمی ده
آخرین اخبار