رئیس اداره میراث فرهنگی مشگین شهر؛

نمایشگاه آثار هنرمندان صنایع دستی مشگین شهر در 3 استان برگزار می شود

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: تا پایان امسال نمایشگاه آثار هنرمندان صنایع دستی مشگین شهر در سه استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محرم جعفری، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اعلام این خبر تصریح کرد: در نظر داریم آثار تولیدی صنایع دستی مشگین شهر را در 3 استان معرفی کنیم.

وی افزود: بر اساس مصوبه کارگروه بررسی مشکلات صنایع دستی شهرستان مشگین شهر موضوع تبلیغ و معرفی تولیدات این شهرستان و برگزاری نمایشگاه در سه استان تهران، اردبیل و آذربایجان شرقی مورد تاکید قرار گرفت.

رئیس اداره میرث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل همچنین به برگزاری بازارچه موقت تولیدات صنایع دستی شهرستان در مجاورت پل معلق مشگین شهر اشاره و تاکید کرد: این بازارچه در بازه زمانی سه ماهه برگزار می شود و در نظر داریم در صورت هماهنگی امور در سال جاری بازارچه را برپا کنیم.

جعفری همچنین یکی از تصمیمات اتخاذ شده برای حمایت از هنرمندان صنایع دستی را تشکیل انجمن صنفی عنوان و اضافه کرد: انجمن صنفی می تواند پیگیر مشکلات این حوزه باشد.

وی همچنین به بررسی مشکلات بیمه تامین اجتماعی هنرمندان صنایع دستی اشاره و تاکید کرد: در نظر داریم مشکلات این حوزه در کوتاه مدت رفع شود.

انتهای پیام/ح

برگزاری بازارچه موقت تولیدات صنایع دستی مشگین شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار